لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اولین تصویر رسمی از اپل واچ سری 4 فاش شد

اولین تصویر رسمی از اپل واچ سری 4 فاش شد

وب سایت شرکت اپل به تازگی تصویری از اپل واچ سری 4 را به صورت اتفاقی و در کنار تصویر آیفون ایکس اس منتشر کرده است.

این تصویر که اولین بار توسط وب سایت 9to5mac منتشر شده است، حاکی از آن است شایعات مربوط به طراحی بدون حاشیه نمایشگر اپل واچ سری 4 واقعیت دارد و اپل بدون تغییر در ابعاد دستگاه، اندازه نمایشگر را بزرگ‌تر از سابق کرده است. همان‌طور که در تصویر یاد شده قابل مشاهده است، اپل با استفاده از مکانیزم های جدید، اندازه نمایشگر بدون حاشیه اپل واچ سری 4 را بزرگ‌تر از سری‌های قبلی کرده است.

بر اساس شایعات منتشر شده، شرکت اپل در تولید این محصول، اندازه نمایشگر را تا 15 درصد نسبت به مدل‌های قبلی بزرگ‌تر کرده است. در این تصویر همچنین مشخص شده است که اپل تصمیم به ارائه واچ فیس‌های جدید برای اپل واچ دارد که طی آن کاربران می‌توانند به طور هم‌زمان به ساعت دیگر نقاط دنیا، حلقه‌های اکتیویتی و موزیک نیز دسترسی داشته باشند. در تصویر یاد شده همچنین قرار است دیجیتال کراون و رابط کاربری آن نیز به طور کامل تغییر کند.

تصویر یاد شده حاکی از آن است که اپل تصمیم دارد تا نسخه طلایی و رزگلد اپل واچ سری 4 را نیز آماده عرضه به بازار کند. بر همین اساس، پیش بینی می‌شود که اپل واچ سری 4 دارای رنگ‌های متنوع‌تری نسبت به سری‌های قبلی این ساعت هوشمند باشد. گفتنی است که اپل تصمیم دارد تا رویداد رونمایی از محصولات جدید خود شامل اپل واچ سری 4 و آیفون ایکس اس را در سالن آمفی‌تئاتر استیو جابز در اپل پارک و در روز بیست و یکم شهریور ساعت 9.30 به وقت تهران برگزار کند.

در این رویداد همچنین قرار است محصولاتی نظیر مک بوک ایر 2018 و نسخه به روز شده مک مینی 2018نیز آماده معرفی و سپس عرضه به بازار شود. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420