لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اولین تصویر رسمی از آیفون ایکس اس فاش شد!

اولین تصویر رسمی از آیفون ایکس اس فاش شد!

 یازده روز تا شروع رویداد دوازدهم سپتامبر و معرفی آیفون‌های 2018 باقی مانده است و حالا تصویری از آیفون ایکس اس به صورت اشتباهی از طرف شرکت اپل در اینترنت منتشر شده است.

تصویر فاش شده شامل دو تلفن هوشمند با اندازه 5.8 و 6.5 اینچ است که احتمالاً با نام آیفون ایکس اس یا آیفون ایکس آی ( آیفون 11 ) و نسخه پلاس آن با نام آیفون ایکس پلاس معرفی خواهد شد. دو تلفن هوشمند نشان داده شده در این تصاویر دارای نمایشگر اولد خواهند بود و به عنوان پرچم‌دار آیفون 2018 معرفی و عرضه می‌شوند.

این تصاویر به صورت مشخص اولین تأییدیه رسمی از طرق شرکت اپل برای تولید و عرضه دو مدل آیفون با نمایشگر اولد در سال 2018 به حساب میایند. در این تصاویر هر دو آیفون با رنگ طلایی یا همان گلد نشان داده شده است که این اولین باری است که اپل برای معرفی یکی از آیفون‌ها از رنگ طلایی به صورت پیش‌فرض استفاده می‌کند. سال گذشته آیفون ایکس تنها در رنگ خاکستری فضایی و نقره‌ای تولید و عرضه شده بود.

این تصاویر اولین بار توسط وب سایت 9to5mac منتشر شده است که در آن والپیپر پیش‌فرض آیفون‌های پرچم‌دار امسال نیز فاش شده است. بر اساس داده‌های فاش شده، اپل تصمیم دارد تا نام آیفون پرچم‌دار جدید خود را آیفون ایکس اس بگذارد و احتمالاً شایعات مربوط به نام‌گذاری این محصولات با عنوان آیفون ایکس آی یا آیفون 11 منتفی خواهد بود. اپل سال گذشته پسوند اس را از نام‌گذاری‌های خود حذف کرده بود و به جای نام گذاری محصولات 2018 خود با عنوان آیفون 7 اس، آیفون 8 و 8 پلاس را به دنیا معرفی کرد.

اپل تصمیم دارد تا در روز 21 شهریور ساعت 9.30 بعد از ظهر به وقت تهران مراسم رونمایی از محصولات جدید خود را شامل آیفون ایکس اس و آیفون 9 را شروع کند.

نام آیفون ایکس اس

 با وجود اینکه هنوز نام دقیق آیفون ایکس اس مشخص نشده است، اما بسیاری از خبرگزاری ها از روز گذشته روی این نام تاکید دارند. تا پیش از این، شایعات بسیاری در مورد معرفی این تلفن های هوشمند با عنوان آیفون 11 یا آیفون ایکس آی منتشر شده بود که هنوز این شایعات تایید نشده اند. به طور کل برای مشخص شدن نام دقیق آیفون ایکس اس یا همان آیفون ایکس آی تا زمان معرفی این محصول در جریان رویداد دوازدهم سپتامبر منتظر باقی ماند.

والپیپر آیفون ایکس اس

 اخیرا تصویری از والپیپر آیفون ایکس اس منتشر شده است. شما میتوانید برای دریافت این والپیپر و دانلود آن برای تنظیم روی گوشی خود به صفحه دانلود والپیپر آیفون ایکس اس مراجعه کنید.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373