لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

نظر سنجی در مورد خرید آیفون 512 گیگ

نظر سنجی در مورد خرید آیفون 512 گیگ

بر اساس شایعات و گزارش‌های منتشر شده توسط موسسه ترندفورس شرکت اپل تصمیم دارد تا آیفون‌های پرچم‌دار خود را با ظرفیت ذخیره سازی بیشتر تولید کند که بر اساس آن تا یک ماه دیگر شاهد معرفی و عرضه آیفون 512 گیگ خواهیم بود.

اپل در تولید آیفون‌های 2018 برای یک بار دیگر تصمیم دارد تا آپشن ذخیره سازی تلفن‌های هوشمند خود را تغییر دهد و دو نسخه 5.8 و 6.5 اینچی این محصولات را با ظرفیت بیشتر تولید و عرضه کند. این مسئله در کنار اینکه قیمت آیفون پرچم‌دار سال گذشته به هزار دلار رسید و قطعاً عرضه آیفون 512 گیگ به منزله گذر قیمت این تلفن‌های هوشمند از مرز 1200 دلار نیز به حساب میاید، بسیاری از تحلیلگران در مورد افزایش میزان تمایل کاربران به خرید این محصولات ابزار ناامیدی کرده‌اند.

در این میان وب سایت 9to5mac به تازگی اقدام به انتشار یک نظر سنجی کرده است و طی آن از کاربران در مورد تمایل به خرید آیفون 512 گیگ سؤال پرسیده است. بر اساس پیش بینی‌های این وب سایت و همچنین گزارش‌های پیشین مینگ چی کو می‌توان حدس زد که آیفون 512 گیگ قرار است با قیمتی بین 1299 تا 1499 به بازار عرضه شود. بر همین اساس، نسخه 6.5 اینچی این تلفن‌های هوشمند با این ظرفیت، یعنی آیفون ایکس آی پلاس یا همان آیفون 11 پلاس 512 گیگابایت قرار است با قیمتی نزدیک به 1500 دلار آماده عرضه به بازار شود.. 

در نظر سنجی یاد شده، 52.26 درصد از شرکت کنندگان به طور قطعی اعلام کرده‌اند که خرید یک آیفون 512 گیگ ارزش پرداخت این مبلغ را ندارد. از طرقی 19.31 در مورد خرید این محصول شک داشته‌اند و احتمالاً این محصول را خریداری نمی‌کنند. علاوه بر این، 7.39 درصد از کاربران اعلام کرده‌اند که احتمالاً آیفون امسال با این ظرفیت را خریداری می‌کنند. در پایان تنها 14.9 درصد از شرکت کنندگان این نظر سنجی اعلام کرده‌اند که تصمیم به خرید این تلفن هوشمند دارند 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373