لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

ظرفیت آیفون 2018 مشخص شد

ظرفیت آیفون 2018 مشخص شد

 بر اساس خبرهایی که اخیراً از آیفون 2018 منتشر شده است، احتمالاً اپل تصمیم دارد تا حداقل یکی از تلفن‌های هوشمند امسال خود را با ظرفیت 512 گیگابایت و به همراه پشتیبانی از اپل پنسل تولید و عرضه کند.

گزارش اخیر خبرگزاری TrendForce حاکی از آن است که اپل تصمیم دارد تا یکی از مدل‌های آیفون 2018 و مشخصاً آیفون 9 را با برچسب قیمت 699 تا 799 دلار به بازار عرضه کند که بر همین اساس، می‌توان امیدوار بود که امسال حداقل یک تلفن هوشمند مبتنی بر فیس ایدی با قیمت زیر 1000 دلار به بازار عرضه می‌شود.

از طرف دیگر، اپل تصمیم دارد تا دو مدل دیگر آیفون 2018 را با نمایشگرهای اولد تولید کند که در میان آن‌ها آپشن ظرفیت 512 گیگابایت نیز ارائه خواهد شد. اپل همواره در طول سال‌های ترتیب گزینه‌های ظرفیت ذخیره سازی آیفون‌های را تغییر داده است. برای مثال، آیفون 5 اس با ظرفیت‌های 16، 32 و 64 گیگابایت ارائه شده بود و سال بعد، آیفون 6 با ظرفیت‌های 16، 64 و 128 به بازار آمده بود. در نهایت اپل در تولید آیفون 7 و 7 پلاس ظرفیت‌های 32، 128 و 256 را به بازار ارائه داده بود و سال گذشته نیز آیفون‌های 2017 شامل آیفون ایکس، آیفون 8 و آیفون 8 پلاس با ظرفیت 64 و 256 گیگابایت به بازار عرضه شده بودند.

اما حالا مشخص شده است که اپل تصمیم دارد تا روند تغییر ظرفیت آیفون‌ها را برای امسال نیز تغییر دهد و در مجموعه آیفون 2018 می‌توان شاهد یک مدل آیفون با ظرفیت 512 گیگابایت نیز بود. TrendForce اعلام کرده که این ظرفیت تنها در سری پرچم‌دار آیفون 2018 شامل آیفون ایکس آی ( یا آیفون ایکس اس ) و نسخه پلاس آن ارائه خواهد شد و این گزینه در آیفون 9 وجود نخواهد داشت.

بر همین اساس آیفون 9 قرار است با آپشن‌های 64 و 256 گیگابایت، آیفون ایکس آی یا آیفون ایکس اس و نسخه پلاس آن با آپشن 64، 256 و 512 آماده عرضه به بازار شوند.

اخبار آیفون 9

برای مشاهده اخبار مربوط به آیفون 9 به لینک زیر بروید.

آیفون 9

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420