لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

هشتمین بتای آی او اس 12 پس از رفع باگ مربوط به بازدهی عرضه شد

هشتمین بتای آی او اس 12 پس از رفع باگ مربوط به بازدهی عرضه شد

 شرکت اپل از چند ساعت پیش هشتمین بتای سیستم عامل آی او اس 12 را آماده عرضه به کاربران عمومی و توسعه دهندگان کرده است.

این آپدیت در حقیقت همان هفتمین بتای آی او اس 12 به حساب میاید که دو روز پیش عرضه شده بود؛ با این حال اپل به دلیل وجود یک باگ مربوط به بازدهی مجبور شد تا عرضه هفتمین بتای آی او اس 12 را متوقف کند و با دو روز تأخیر و پس از رفع باگ‌های مربوط به آن هشتمین بتای آی او اس 12 را آماده عرضه کند.

توسعه دهندگانی که در حال حاضر حساب 99 دلاری اپل را از طریق کارت‌های اعتباری خریداری کرده‌اند از همین حالا می‌توانند مراجعه به بخش Developer Center و یا از طریق OTA این به روز رسانی را به همراه کیت اختصاصی توسعه دهندگان دریافت کنند.

علاوه بر این، کاربران عادی نیز می‌توانند با عضویت در برنامه تست کنندگان اپل، این نسخه از بتای آی او اس 12 را دریافت کرده و اقدام به تست قابلیت‌های آن کنند.

مهم‌ترین تغییرات ارائه شده در این به روز رسانی شامل رفع باگ مربوط به بازدهی آیفون‌ها می‌شود که تا پیش از این در هفتمین بتای آی او اس 12 وجود داشت. بسیاری از کاربرانی که نسخه بتای قبلی را روی دستگاه خود نصب کرده بودند، گزارش‌هایی مبنی بر هنگ کردن‌های متعدد دستگاه را داده بودند.

اپل در این نسخه از سیستم عامل آی او اس 12 همچنین قابلیت تماس گروهی فیس تایم را حذف کرده است. تا پیش از این اپل اعلام کرده بود که به دلیل مشکلات فنی مربوط به سرورها، تصمیم دارد تا قابلیت تماس گروهی فیس تایم با پشتیبانی هم‌زمان از 32 نفر را که در ماه ژوئن معرفی شده بود، با کمی تأخیر و در زمستان 2018 به کاربران عرضه کند.

گفتنی است که آپدیت یاد شده شامل تغییرات دیگری نمی‌شود و روند استفاده از آن همانند بتای ششم آی او اس 12 خواهد بود که البته برخی از باگ‌ها در ان برطرف شده است. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420