لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

عرضه هفتمین بتای آی او اس 12 پس از چند ساعت متوقف شد

عرضه هفتمین بتای آی او اس 12 پس از چند ساعت متوقف شد

شرکت اپل از چند ساعت پیش هفتمین بتای آی او اس 12 را آماده عرضه کرده بود، اما وجود یک مشکل بزرگ در آن باعث شد تاروند عرضه این نسخه در مدت کوتاهی متوقف شود.

بر اساس گزارش‌های منتشر شده، توسعه دهندگانی که حساب 99 دلاری اپل را خریداری کرده بودند، نوتیفیکیشن‌های مربوط به دریافت هفتمین بتای آی او اس 12 را دریافت کرده بودند اما مدتی کوتاه پس از آن، امکان به روز رسانی از طریق روش OTA برای آن‌ها مسدود شده است.

بر اساس احتمالات مطرح شده، اپل این نسخه از بتای سیستم عامل آی او اس 12 را به دلیل یک مشکل بزرگ در بازدهی دستگاه‌ها عرضه نکرده است.

بسیاری از توسعه دهندگانی که در همان مدت کوتاه این نسخه را دریافت کرده بودند، اعلام کرده‌اند که دستگاه‌های مجهز به این نسخه کارکرد بسیار کندی خواهند داشت و حتی انتخاب آیکون‌های اصلی در منو باعث هنگ شدن دستگاه‌ها می‌شود. این مشکل برای تمامی آیفون‌ها و از جمله آن‌ها آیفون ایکس نیز اتفاق افتاده است. مشکل یاد شده حتی با ریستارت کردن دستگاه نیز از بین نخواهد رفت و کاربرانی که این نسخه را روی دستگاه خود نصب کرده‌اند هنوز با این مشکل مواجه هستند.

دستگاه‌های مجهز به این نسخه برای مدتی مشخص برای مقال 5 یا 10 دقیقه کاملاً هنگ می‌کنند و کار کردن با این غیرممکن می‌شود و سپس دوباره آماده کار می‌شود. تمامی این مسائل باعث شده تا شرکت اپل تنها چند ساعت پس از عرضه این نسخه، فرایند به‌روزرسانی آن را متوقف کند.

تا پیش از این نیز به دفعات در مورد مشکلات ایجاد شده در نسخه‌های بتای آی او اس صحبت شده است و به کاربران توصیه شده تا زمان عرضه نسخه نهایی سیستم عامل‌ها صبر کنند.

گفتنی است که اپل اولین شرکتی نیست که پس از عرضه یک نسخه از سیستم عامل خود با مشکلات مختلفی مواجه می‌شود. در آوریل سال جاری میلادی شرکت مایکروسافت در عرضه آپدیت Spring Creators ویندوز 10 با مشکلات بسیاری مواجه شده بود و تصمیم گرفت تا آن را با سه هفته تأخیر به کاربران عمومی عرضه کند. گفتنی است که نسخه نهایی Spring Creators هنوز پس از گذشت چندین ماه با مشکلات بسیار زیادی همراه است و مایکروسافت بر خلاف اپل هنوز مشکلات مربوط به آن را برطرف نکرده است. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420