لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

دولت هند: اپل مسئول ناآرامی‌های کارخانه تولید آیفون است

دولت هند: اپل مسئول ناآرامی‌های کارخانه تولید آیفون است

نزدیک به دو هفته از ناآرامی‌های کارخانه تولید آیفون که شعبه‌ای از ویسترون در هند است می‌گذرد و حالا دولت این کشور اپل را مسئول مستقیم این موضوع می‌داند.

خبرگزاری Economic Times اعلام کرده که اپل پس از این رویداد بیاینه‌ای را منتشر کرده است و طی آن خواستار پیگیری موضوع و اتفاقات رخ داده در کارخانه ویسترون شده است. با این حال دولت هند اعلام کرده که طبق قانون این کشور، شرکت اپل مسئولیت اتفاقات رخ داده در ویسترون را دارد و باید این موضوع را پیگیری کند.

از طرف دیگر خبرگزاری رویترز طی گزارشی اعلام کرده که شرکت اپل پس از این رخداد تصمیم گرفته تا به صورت مستقیم به ناآرامی‌های ویسترون وارد شود و موضوع را بررسی کند. این شرکت در حال پیگیری عوامل و دلیل این ناآرامی‌ها است و در صورت پیدا شدن مقصرین اصلی با آن‌ها برخورد می‌کند.

تا پیش از این اپل در کارخانه‌های چینی شاهد برخی بدرفتاری‌ها با کارکنان دانشجو بود که پس از آن فرایند کاری خود را با پگاترون محدود کرد و این شرکت را به خاطر عدم داشتن رفتار با کارکنان خود به نوع جریمه کرده بود.

ناآرامی‌های ویسترون در هند به دو هفته پیش باز می‌گردد که طی آن کارکنان این کارخانه به دلیل عدم دریافت حقوق و دستمزد در کنار افزایش ساعت کاری بدون افزایش حقوق خود دست به اعتراض زدند و حتی برخی از ماشین‌های پارک شده در پارکینگ این کارخانه را تخریب کردند.

ویدیوهای دریافتی از این رویداد نشان دهنده به خشونت کشیده شدن و حتی درگیری کارکنان با پلیس بود و در نهایت اتفاقات ویسترون به تیتر خبرگزاری‌های مختلف تبدیل شد. این موضوع ممکن است برای خوش‌نامی شرکت اپل مضر باشد و همین موضوع باعث شده تا شرکت اپل به صورت جدی این روند را پیگیری کند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420