لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

چرا هیچ خبری از اپل واچ سری 5 در دست نیست؟!

چرا هیچ خبری از اپل واچ سری 5 در دست نیست؟!

تنها یک ماه دیگر تا زمان برگزاری کنفرانس جدید شرکت اپل باقی مانده است و هنوز هیچ اطلاعاتی از اپل واچ سری 5 در دست نیست و حتی شایعاتی نیز از این محصول منتشر نشده است.

اپل در طول دو سال گذشته، اپل واچ سری 3 و سری 4 را در جریان کنفرانس دوازدهم سپتامبر آماده معرفی و عرضه کرد. این دو محصول، طبق رسم همیشگی نزدیک به دو ماه پیش از معرفی، موج بزرگی از شایعات را به همراه خود داشتند و بسیاری از اطلاعات آن‌ها مشخص شده بود. مینگ چی کو و تحلیلگران دیگر تمامی اطلاعات و شایعات مربوط به اپل واچ سری 3 و سری 4 را پیش از معرفی آن‌ها توسط منابع رسمی اپل فاش کرده بودند.

برای مثال پیش از برگزاری کنفرانس دوازدهم سپتامبر 2017، مشخص شده بود که اپل در حال فعالیت روی توسعه قابلیت اتصال اپل واچ‌های جدید در شبکه همراه است یا پیش از برگزاری کنفرانس سپتامبر 2018 مشخص شده بود که اپل واچ سری چهار مجهز به قابلیتی جدید برای تشخیص اختلال فیبرالاسیون دهلیزی در کاربران میان سال و کهن سال است که در نهایت اپل قابلیت الکتروکاردیوگرام یا همان ECG را در سری چهار ساعت‌های هوشمند خود معرفی کرد.

در این میان، تنها یک ماه تا زمان برگزاری کنفرانس جدید اپل باقی مانده است و هنوز اطلاعاتی در مورد اپل واچ سری 5 منتشر نشده است و هنوز معلوم نیست که چه قابلیت جدیدی در این محصول آماده عرضه می‌شود. بر این اساس بسیاری از تحلیلگران بر این اعتقاد هستند که ممکن است که شرکت اپل به طول کامل فرایند توسعه و عرضه اپل واچ سری 5 را در تابستان سال جاری میلادی آغاز نکرده است و تصمیمی برای معرفی آن در جریان کنفرانس سپتامبر ندارد. برخی دیگر از منابع خبری حاکی از آن هستند که اپل تصمیم دارد تا معرفی اپل واچ سری 5 را به صورت اینترنتی انجام دهد و این محصول در جریان کنفرانس امسال اپل رونمایی نمی‌شود. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420