لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

تغییرات مهمی که در اپل واچ سری 5 ارائه می‌شوند چیست؟

تغییرات مهمی که در اپل واچ سری 5 ارائه می‌شوند چیست؟

 سال گذشته اپل با معرفی سری جدید اپل واچ توانست گامی بزرگ برای تبدیل کردن ساعت‌های هوشمند به یک ابزار سلامتی تائید شده از طرف سازمان‌های تولید بردارد و حالا این شرکت به احتمال زیاد در جریان کنفرانس پاییزی خود و در کنار آیفون 11 تصمیم دارد تا از اپل واچ سری 5 نیز رونمایی کند.

بررسی‌ها و گزارش‌های منتشر شده حاکی از آن است که شرکت اپل در جریان رویداد پاییزی تصمیم دارد تا قابلیت‌های خاصی را برای اپل واچ سری 5 رونمایی کند که برخی از مهم‌ترین موارد آن در ادامه بررسی خواهد شد:

ارائه یک استور جداگانه برای واچ فیس‌ها

اپل تا پیش از این واچ فیس‌ها را به صورت اختصاصی طراحی و آماده عرضه می‌کرد؛ اما از ماه گذشته شایعاتی در مورد تلاش اپل برای عرضه یک اپ استور جداگانه برای اپل واچ در واچ او اس 6 منتشر شد و حالا شایعات حاکی از آن است که اپل احتمالاً در این اپ استور اختصاصی امکان دریافت واچ فیس‌های جدید را در کنار اپلیکیشن‌ها به کاربران ارائه می‌دهد.

ارائه یک ابزار بهینه‌تر برای ردیابی خواب

با وجود اینکه اپل واچ از طریق ابزارهای جانبی و نرم افزارهای مختلف امکان ردیابی روند خواب کاربران را دارد؛ اما شایعاتی منتشر شده که حاکی از آن است که اپل تصمیم دارد تا در توسعه اپل واچ سری 5 امکان بهینه‌تری را برای ردیابی خواب به کاربران ارائه دهد.

کسب مجوز FDA برای ردیابی قابلیت‌های سلامتی بیشتر

کسب مجوز سازمان غذا و داروی آمریکا برای عرضه قابلیت ECG یکی از گام‌های مهم اپل در زمینه عرضه اپل واچ به عنوان یک پوشیدنی هوشمند بود و حالا بررسی‌ها حاکی از آن است که شرکت اپل تصمیم دارد تا در آینده نزدیک قابلیت‌های بیشتری را برای ردیابی فاکتورهای سلامتی به کاربران ارائه دهد. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420