لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

آیپد مینی 5 با پردازنده A12 و قابلیت پشتیبانی از اپل پنسل رونمایی شد

آیپد مینی 5 با پردازنده A12 و قابلیت پشتیبانی از اپل پنسل رونمایی شد

 شرکت اپل از چند ساعت پیش به صورت رسمی از آیپد مینی 5 به همراه پشتیبانی از قلم استایلوس اپل پنسل، نمایشگر رتینا و پردازنده A12 Bionic رونمایی کرد.

اپل اعلام کرده که تعبیه تراشه A12 در آیپد مینی 5 باعث می‌شود تا این محصول تا 9 برابر قدرتمندتر از نسل قبلی خود شود و تعبیه نمایشگر رتینا در آن باعث افزایش نور پس زمینه آن تا 25 درصد خواهد شد. اپل اعلام کرده که نمایشگر رتینا به کار رفته در آیپد جدید بالاترین چگالی پیکسل را در مقایسه با هر نوع آیپدی را دارد. بر این اساس تراکم پیکسلی این محصول 3 میلیون پیکسل در هر اینچ است.

علاوه بر این، اپل در تولید و عرضه این محصول از دوربین 8 مگاپیکسلی با بازدهی بسیار بالا برای ضبط تصاویر با کیفیت اچ دی استفاده کرده است. دوربین فیس تایم آیپد مینی 5 دارای لنز 7 مگاپیکسلی بوده که باعث بهینه سازی کیفیت تصاویر سلفی و کیفیت تماس‌های تصویری می‌شود.

آیپد مینی جدید همچنین از لحاظ بازدهی در شبکه همراه و وایرلس تغییری به خود ندیده است و همچنان با همان سرعت سابق می‌تواند موارد مختلف را از شبکه داخلی یا اینترنت آپلود و دانلود کند.

اپل در طراحی این محصول هیچ تغییر فیزیکی در آن را اعمال نکرده است و تنها تغییرات جزئی آن مربوط به حذف جک 3.5 میلی متری خروجی صدا و فلاش دوربین می‌شود.

آیپد مینی نسل پنجم دارای سه رنگ نقره‌ای، خاکستری فضایی و طلایی و در دو ظرفیت 64 و 256 گیگابایت است و با قیمت پایه 399 دلار و معادل نسخه‌های پیشین آماده عرضه به بازار شده است. علاوه بر این، اپل پنسل قابل پشتیبانی در این محصول از نوع نسل اول بوده و می‌تواند از طریق درگاه لایتنینگ شارژ شود. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420