لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

معرفی ایرپاد رنگی | ایرپاد مشکی و قرمز در اِن آی سی آماده عرضه شد!

معرفی ایرپاد رنگی | ایرپاد مشکی و قرمز در اِن آی سی آماده عرضه شد!

پس از مدت‌ها انتظار و به درخواست مکرر مشتریان عزیز، وب سایت فروشگاه اینترنتی اِن آی سی اقدام به عرضه ایرپاد رنگی کرده است. ایرپاد رنگی عرضه شده در اپل اِن آی سی شامل ایرپاد مشکی – ایرپاد قرمز – ایرپاد طلایی – ایرپاد بنفش و ایرپاد صوتی می‌شود که هر رنگ دارای دو گزینه مات و براق است.

این مجموعه ایرپاد رنگی مستقیماً توسط شرکت اپل با رنگ پیش‌فرض سفید تولید شده‌اند و در یک کمپانی دیگر به صورت جداگانه شخصی سازی شده و رنگ شده‌اند. بر این اساس این ایرپادها دقیقاً همان محصولات اورجینال شرکت اپل هستند و همان قابلیت‌ها و کیفیت ایرپاد سفید رنگ پیش‌فرض را در اختیار کاربران قرار می‌دهند.

ایرپاد رنگی که در پنج رنگ بندی آماده عرضه شده‌اند، در بخش کیس و هر دو گوش ایرپاد چپ و راست رنگ شده‌اند. در حقیقت زمانی که شما ایرپاد مشکی یا ایرپاد قرمز و رنگ‌های دیگر این مجموعه را در گوش خود قرار می‌دهید، رنگ متفاوت آن‌ها به طور کامل جلوه خواهد کرد. 

ایرپاد رنگی اصل | ایرپاد مشکی اورجینال

  همان‌طور که گفته شد، تأکید می‌شود که ایرپادهای رنگی به هیچ وجه فیک و غیر اورجینال نیستند و توسط شرکت اپل تولید و عرضه شده‌اند. تنها تغییراتی که در این ایرپادهای رنگی اعمال شده است شامل شخصی سازی و رنگ کردن آن‌ها توسط یک شرکت شخص ثالث است که دوباره بسته بندی و آماده عرضه شده‌اند. شماره سریال این محصولات به عنوان ایرپاد اورجینال از وب سایت رسمی اپل قابل استعلام است.

ست کردن ایرپاد رنگی با دیگر دستگاه‌های اپل


 ایرپاد مشکی می‌تواند با تمام دستگاه‌ها، شامل آیفون و آیپد و مک بوک‌های مبتنی بر رنگ اسپیس گری یا همان خاکستری فضایی سازگار باشند.

ایرپاد طلایی و ایرپاد صورتی این مجموعه می‌تواند به‌راحتی با آیفون و اپل واچ و دیگر دستگاه‌های طلایی و رزگلد ست شود و به‌آسانی می‌توان تجربه‌ای بی‌نظیر از دستگاه‌های اپل با ظاهری بسیار متفاوت را با آن‌ها تجربه کرد.

علاوه بر این، ایرپاد بنفش با ظاهر بسیار ویژه طراحی شده که با دستگاه‌های جانبی مبتنی بر رنگ Midnight Blue سازگار است و کاربران می‌توانند آن‌ها را با دستگاه‌های دیگر خود ست کنند.

این ایرپادهای رنگی در حال حاضر برای ثبت سفارش در وب سایت فروشگاه اینترنتی اِن آی سی قابل خرید بوده و کاربران می‌توانند در سریع‌ترین زمان ممکن به آن‌ها دسترسی داشته باشند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420