لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

آی او اس 11.3 باعث اختلال در کارکرد میکروفن آیفون 7 و آیفون 7 پلاس می‌شود

آی او اس 11.3 باعث اختلال در کارکرد میکروفن آیفون 7 و آیفون 7 پلاس می‌شود

برخی از کاربران آیفون 7 و آیفون 7 پلاس به تازگی گزارش‌هایی در مورد عدم کارکرد میکروفن این تلفن‌های هوشمند پس از به روز رسانی به آی او اس 11.3 را مطرح کرده‌اند.

این مسئله به صورت رسمی نیز توسط اپل تائید شده است و این شرکت اعلام کرده که تمامی آیفون‌های 7 و 7 پلاس که به آی او اس 11.3 و نسخه‌های بالاتر از آن مهاجرت کرده‌اند، دچار اختلال در میکروفن و تشخیص صدا شده‌اند. اپل همچنین یک سند داخلی برای ارائه دهندگان رسمی خدمات پس از فروش خود فرستاده است که طی آن مشکل به وجود آمده را به طور کامل توضیح داده است. در این توضیحات آمده است که مشکل یاد شده حتی باعث می‌شود تا کاربران در زمان برقراری تماس از طریق فیس تایم نیز قادر به شنیدن صدای مخاطب خود نباشند.

در این مشکل حتی دکمه اسپیکر در حین تماس خاکستری می‌شود و کاربران به هیچ وجه قادر به برقراری تماس صوتی نخواهند بود. گفتنی است که مشکل یاد شده در سطوح مختلف برای کاربران ایجاد شده است و برخی از افراد ممکن است تنها بخشی از مشکلات مربوط به میکروفن آیفون‌های را تجربه کنند.

هنوز معلوم نیست که ریشه این مشکل از کجا است و چرا نسخه‌های اخیر سیستم عامل آی او اس باعث عدم کارکرد میکروفن آیفون 7 و آیفون 7 پلاس می‌شود. علاوه بر این، اپل نیز هنوز به صورت رسمی ادعایی در زمینه تعمیر این مشکل نکرده است. شرکت اپل اعلام کرده که برخی از تلفن‌های هوشمندی که با این مشکل مواجه شده‌اند، باید به صورت سخت افزاری تعمیر شوند و احتمالاً آپدیت‌های نرم افزاری، باعث ایجاد اختلال‌های سخت افزاری در دستگاه‌ها نیز شده است.

بر همین اساس، به کاربران آیفون 7 و آیفون 7 پلاس توصیه می‌شود تا فعلاً آپدیت‌های جدید سیستم عامل آی او اس را نصب نکنند و فعلاً از نسخه‌های قدیمی استفاده کنند. چرا که ریشه این مشکل هنوز به طور کامل مشخص نشده است. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373