لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اس ام اس در آیفون 12 پرو مشکل دارد

اس ام اس در آیفون 12 پرو مشکل دارد

 گزارش‌های منتشر شده از طرف کاربران حاکی از آن است که برخی از کاربران با بخش اس ام اس در آیفون 12 پرو مشکل دارند و اعتراض‌های زیادی را مطرح کرده‌اند.

از زمان انتشار آیفون 12 و آیفون 12 پرو موج اعتراض‌های کاربران به مشکل پیامک در اپلیکیشن Messages افزایش پیدا کرده است. کاربران اعلام کرده‌اند که نمی‌توانند پیامک‌های دریافتی از مخاطبین خود را دریافت کنند و حتی در بخش آی‌مسیج نیز برخی از پیام‌های ارسالی به گروه‌ها از دسترس خارج می‌شود یا اینکه نوتیفیکیشن آن را دریافت نمی‌کنند.

هنوز معلوم نیست که ریشه این مشکل در اپلیکیشن Messages چیست و چرا آیفون 12 و آیفون 12 پرو در بخش پیامک با این چالش مواجه شده است. برخی از تحلیلگران بر این باور هستند که مشکل اس ام اس در آیفون 12 پرو ریشه نرم افزاری دارد و مشخصاً به نسخه‌های اخیر سیستم عامل آی او اس مربوط است. با این حال کاربران حتی با آپدیت به iOS 14.1 و iOS 14.2 نیز با این مشکل مواجه هستند و در برخی از اوقات پیامک‌های دریافتی را نمی‌توانند بخوانند.

وب سایت Macrumors یکی از مراجعی است که گزارش‌های عدم کارکرد درست اس ام اس در آیفون 12 پرو از طرف کاربران را پوشش داده است و اعلام کرده که این مشکل همچنان برای بسیاری از کاربران به وجود آمده است.

این مشکل به احتمال زیاد در آیفون 12 پرو مکس و آیفون 12 مینی نیز وجود دارد. با این حال پیش بینی می‌شود که در آینده نزدیک و مشخصاً پس از آماده سازی و عرضه نسخه‌های جدید سیستم عامل، آن‌ها برطرف شوند و کاربران بتوانند برای بار دیگر به صورت بهینه و کاربردی از دستگاه‌های خود برای مدیریت پیامک‌ها استفاده کنند.

گفتنی است که شرکت اپل هنوز این موضوع را تائید نکرده و ممکن است این مشکل به برخی از اپراتورهای ارائه دهنده خدمات ارتباطی همراه در برخی از کشورها محدود باشد. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373