لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

مسترکارت مجازی و نحوه استفاده از آن

مسترکارت مجازی و نحوه استفاده از آن

مستر کارت مجازی نوعی کارت اعتباری آنلاین است که به صورت پیش پرداخت بوده و با آن می‌توانید تمامی پرداخت‌های ارزی خود را انجام دهید. بدیهی ست که در ساخت این کارت‌ها از پلاستیک استفاده نشده است. این نوعکارت‌ها دارای شماره کارت، تاریخ انقضا و CVV هستند که به کمک این اطلاعات به راحتی می‌توانید خریدهای اینترنتی خود را نهایی کنید. همان طور که از نام کارت مشخص است فاقد کارت فیزیکی است و اطلاعات مندرج در آن فقط برای سفارش دهنده و در پنل اینترنت بانک مختص مشتری قابل نمایش است. همچنین سقف موجودی این کارت‌ها حداکثر ۵۰۰ دلار بوده و هر تراکنش ناموفق ۵۰ سنت معادل ۰.۵ دلار از شارژ شما کسر خواهد کرد و از آن جا که این کارت‌ها قابل شارژ نیستند پیشنهاد می‌شود همیشه ۵ تا ۱۰ دلار حساب خود را بیشتر شارژ کنید. برای خریدهای اینترنتی خود می‌توانید تمامی موجودی کارت را استفاده کنید و نیازی نیست مبلغی در کارت باقی بماند.

مستر کارت هدیه قابلیت شارژ مجدد ندارد بدین ترتیب بازه شارژ آن حداقل ۵۰ و حداکثر ۵۰۰ دلار است و با توجه به این که این نوع مستر کارت Prepaid Gift هستند حتماً قبل از خرید مستر کارت، از قابلیت پشتیبانی آن سایتی که قصد خرید دارید اطمینان حاصل کنید ممکن است برخی سایت‌ها فقط از دبیت کارت یا کردیت کارت پشتیبانی کند.

پایه ارزی مستر کارت فیزیکی دلار بوده و امکان خرید با دیگر ارزها از آن میسر است. بنابراین اگر نوع ارز خرید شما غیر از دلار (پوند، یورو، دلار کانادا و …) باشد، حداکثر ۴ درصد کارمزد جهت تبدیل واحد ارز بین بانکی از کارت شما کسر خواهد شد.

از آنجا که این کارت‌ها مجازی بوده فاقد کارت فیزیکی هستند برای خریدهایی مثل بلیت هواپیما یا رورو هتل و هر نوع پرداختی که پس از خریدنیاز به ارائه اسکن یا اصل کارت است پیشنهاد نمی‌شود. برای پرداخت‌هایی از این دست بهتر است از مستر کارت فیزیکی استفاده کنید.

لازم به ذکر است که در هر زمان و بدون هیچ محدودیتی می‌توانید با توجه به رصد هر گونه مشکل امنیتی مستر کارت خود را فعال یا غیرفعال کنید.

نکات مسترکارت مجازی

-این نوع کارت فقط یک‌بار قابل شارژ بوده و قابلیت شارژ مجدد ندارند.
-این نوع کارت قابلیت استفاده در دستگاه‌های POS یا ATM را ندارد.
-این نوع کارت بدون نیاز به حساب بانکی و بدون بلوکه شدن است.
-این نوع کارت قابلیت وریفای توسط پی پال و بازگشت وجه را دارد.
-این نوع کارت قابلیت مشاهده آنلاین موجودی و تراکنش‌ها را دارد.
-مدت اعتبار حداکثر ۳ ماه است.

سؤالات متداول مسترکارت مجازی

زمانی که سفارش خود را ثبت می‌کنم چه مدت زمان احتیاج است تا برای من ارسال شود؟ تمامی سفارش‌ها در روزهای کاری و پس از تائید هویت، طی ۳ ساعت انجام می‌شود. سفارش‌هایی که در ایام تعطیل ثبت شوند در اولین روز کاری بررسی می‌شوند.
تا چه زمانی مسترکارت مجازی اعتبار دارد؟ تاریخ اعتبار این کارت‌ها از زمانی که درخواست مشتری در سیستم ثبت می‌شود تا ماه سوم میلادی بعد از آن است ( یعنی سه ماه بعد).
آیا این نوع کارت قابل تمدید است؟ خیر امکان تمدید وجود ندارد و می‌بایست برای سوخت نشدن شارژ کارت، مبلغ آن را “کارت به کارت”، ثبت مستر کارت مجازی جدید” و یا “فروش مانده کارت” کرد.
چگونه می‌توانم تراکنش‌های انجام شده و موجودی کارت را بررسی کنم؟ شما می‌توانید در هر لحظه موجودی و تراکنش‌های انجام شده باکارت را چک کنید. تمامی پرداخت‌های انجام شده و موفق ابتدا در لیست پردازش نشده و پس از دریافت تأییدیه به بخش پرداخت‌های پردازش شده منتقل می‌شود. لازم به ذکر است تمامی پرداخت‌های ناموفق با دلیل مربوطه در بخش Decline ثبت می‌شوند. لازم به ذکر است هیچ محدودیتی در تکرار تراکنش‌ها وجود ندارد.
آیا پس از انقضای کارت تراکنش‌ها قابل روئیت هستند؟ در این نوع کارت، تراکنش‌ها حداکثر تا ۳۰ روز پس از انقضای کارت قابل نمایش و دانلود هستند و پس از آن اطلاعاتی در دسترس نخواهد بود.
آیا این کارت‌ها در تراکنش‌های ناموفق قابلیت برگشت وجه دارند؟ بله. در صورتی که تراکنش شما به هر دلیل ناموفق باشد حداکثر طی ۱۴ روز به حساب شما برگشت داده می‌شود. اما شما حداکثر یک ماه از انقضای کارت فرصت ریفاند یا بازگشت وجه دارید و پس از آن امکان بازگشت وجه وجود ندارد.
آیا می‌توان از این کارت برای تمامی پرداخت‌های اینترنتی استفاده کرد؟ با توجه به مجازی بودن این کارت برای برخی از پرداخت‌ها نمی‌توان استفاده کرد. این نوع پرداخت‌ها عبارت‌اند از:
-پرداخت‌ها فایلی یا همان آفلاین
-پرداخت آبونمان
-تمامی پرداخت‌های اپل اعم از آیتیونز، اپل پی و …
-گوگل ادوردز
-کلیه سایت‌های بزرگسال و غیراخلاقی

-کلیه سایت‌های شرط بندی و قمار

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373