برداشت پول از حساب و ارسال نشدن کارت خرید آمازون!
  1. taha
  2. پشتیبانی فروشگاه سایت
  3. پنج شنبه , 01 دسامبر 2016 15:17
  4.  اشتراک از طریق ایمیل
سلام. من چند دقیقه پیش یک گیفت کارت آمازون ۱۰ دلاری را در سبد خرید قرار دادم، از طریق سایت شما وارد سایت بانک ملت شدم، پرداخت پول با موفقیت انجام شد. یعنی بانک برای من رسید و شماره پیگیری و غیره صادر کرد. اما وقتی به سایت شما برمیگشت صفحه باز نشد و خلاصه اینکه کارتم را دریافت نکردم. اطلاعات رسید بانکی من را در پیوست مشاهده کنید. لطفا سریعتر کارت مورد نظرم را ارسال کنید چون تنها دلیل خرید من از سایت شما این بود که نوشته بودید تحویل آنی! اینطوری که پیش میرود معلوم نیست چقدر آنی باشد!
پیوست‌ها
به این سوال امتیاز دهید:
taha پاسخ پذیرفته شده Pending Moderation
خوشبختانه مبلغ بطور خودکار به حسابم برگشت. نمیدانم الان دوباره خرید کنم یا چون ممکن است خطا تکرار شود بروم از سایت دیگری بخرم؟! لطفا علت خطا را توضیح دهید. ممنون.
  1. بیش از یک ماه قبل
  2. پشتیبانی فروشگاه سایت
  3. # 1
  • صفحه :
  • 1


هنوز برای این سوال پاسخی ثبت نشده است !
شما امکان ثبت پاسخ به این سوال را ندارید. .

انجمن تخصصی اپل

عضویت در خبرنامه

با عضویت در خبرنامه NIC میتوانید از تازه ترین اخبار و مطالب وبسایت و همچنین اعلامیه ها و تخفیف های فروشگاه مطلع شوید.

پیگیری سفارشات

تلفن تماس: 021 88 66 66 70 - 5 داخلی 202
ساعات پاسخگویی: 9:00 - 20:00

مشاوره و فروش

تلفن تماس: 021 88 66 66 70 - 5 داخلی 200 و 201
خط مستقیم: 0912 004 7278
خط مستقیم: 0912 004 7277

پشتیبانی گیفت کارت و اپل آیدی

تلفن تماس: 051 37071 داخلی 215 و 216
خط مستقیم گیفت کارت: 0915 700 7071
خط مستقیم اپل آیدی: 0915 004 7071

نرم افزار و سخت افزار

تلفن تماس: 051 37071
داخلی واحد نرم افزار: 210
داخلی واحد سخت افزار: 302
آدرس :

تهران، بلوار نلسون ماندلا ( آفریقا )، خیابان آناهیتا، برج امین، طبقه هفتم ( 021 88 6666 70 - 5 )

مشهد، بلوار دستغیب، نرسیده به چهارراه خیام، روبروی بانک کشاورزی ( 051 37071 )