1. ZIBA
  2. مشکلات سخت افزاری آیفون
  3. شنبه , 17 سپتامبر 2016 09:29
  4.  اشتراک از طریق ایمیل
سلام
من يه مشكل تو اتصال به اينترنت دارم كه هيچ جوره نتونستم رفعش كنم
گوشي من SE هست و 2 ماه خريدم وقتي كه واي فاي ندارم گوشي خود به خود به اينترنت خطم وصل ميشه و هرچقدرم كه اتصال به اينترنت گوشي رو قطع مي كنم بازم وصل ميشه تا جايي كه شار‍ژ خطم تموم شه چي كار بايد بكنم كه اين اتفاق نيفته
به این سوال امتیاز دهید:
مهدی واعظی پاسخ پذیرفته شده Pending Moderation
سلام دوست عزیز
از اطلاعاتتون بک آپ بگیرید و گوشی رو ریست کنید احتمالا مشکلتون برطرف میشه
در غیر این صورت با واحد فنی ما تماس بگیرید.
0513-7071
با تشکر.
  1. بیش از یک ماه قبل
  2. مشکلات سخت افزاری آیفون
  3. # 1
  • صفحه :
  • 1


هنوز برای این سوال پاسخی ثبت نشده است !
شما امکان ثبت پاسخ به این سوال را ندارید. .

انجمن تخصصی اپل

عضویت در خبرنامه

با عضویت در خبرنامه NIC میتوانید از تازه ترین اخبار و مطالب وبسایت و همچنین اعلامیه ها و تخفیف های فروشگاه مطلع شوید.

پیگیری سفارشات

تلفن تماس: 021 88 66 66 70 - 5 داخلی 202
ساعات پاسخگویی: 9:00 - 20:00

مشاوره و فروش

تلفن تماس: 021 88 66 66 70 - 5 داخلی 200 و 201
خط مستقیم: 0912 004 7278
خط مستقیم: 0912 004 7277

پشتیبانی گیفت کارت و اپل آیدی

تلفن تماس: 051 37071 داخلی 215 و 216
خط مستقیم گیفت کارت: 0915 700 7071
خط مستقیم اپل آیدی: 0915 004 7071

نرم افزار و سخت افزار

تلفن تماس: 051 37071
داخلی واحد نرم افزار: 210
داخلی واحد سخت افزار: 302
آدرس :

تهران، بلوار نلسون ماندلا ( آفریقا )، خیابان آناهیتا، برج امین، طبقه هفتم ( 021 88 6666 70 - 5 )

مشهد، بلوار دستغیب، نرسیده به چهارراه خیام، روبروی بانک کشاورزی ( 051 37071 )