سبد خرید خالی‌ست.
  1. default_avatar گیفت کارت Anonymous User
  2. پشتیبانی گیفت کارت و اپل آیدی
  3. سه شنبه , 26 مرداد 1395 19:53
  4.  اشتراک از طریق ایمیل
با سلام
در تاریخ 1395/05/22 یک گیفت کارت 50 دلاری پلی استیشن از سایت شما خریداری کردم.
بعد از تایید بانک و برداشت پول از حساب، با پیام (( مشکلی بوجود آمده است. لطفا مجدد سعی نمایید. ))
مواجه شدم. با توجه به اینکه بیش از 3 روز کاری از تاریخ فوق گذشته و پول ارجاع نشده لطفا رسیدگی کرده و نتیجه
را اعلام فرمایید.
رسید بانک و صفحه پیام پیوست می باشد.
با تشکر
رضا صالحیان
پیوست‌ها
به این سوال امتیاز دهید:
مهدی واعظی پاسخ پذیرفته شده Pending Moderation
سلام دوست عزیز
در این مورد میتونید با واحد پشتیبانی گیفت کارت تماس بگیرید تا در اولین فرصت مشکلتون برطرف بشود.
0513-7071
09157007071
با تشکر.
  • صفحه :
  • 1


هنوز برای این سوال پاسخی ثبت نشده است !
شما امکان ثبت پاسخ به این سوال را ندارید. .