لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

مشکل باتری مک بوک پرو 2019 قابل حل است

مشکل باتری مک بوک پرو 2019 قابل حل است

برخی از کاربران دستگاه‌های مک بوک پرو 2019 به تازگی اعلام کرده‌اند که این محصولات با مشکلات قابل توجهی درزمینهٔ باتری و شارژ دهی مواجه هستند. با این حال بررسی‌های فنی نشان از آن دارد که مشکل باتری مک بوک 2019 قابل حل است.

مشکل باتری مک بوک پرو 2019 که در برخی از مدل‌ها نظیر MUHN2 شایع‌تر بوده؛ باعث می‌شود تا باتری پس از رسیدن به درصد مشخصی از شارژ باتری، دستگاه به یک باره خاموش شده و دیگر قابل استفاده نخواهد بود. این حالت معمولاً زمانی که بین 30 تا 40 درصد از شارژ باتری مک بوک پرو 2019 هنوز باقی مانده شایع‌تر است. این مشکل هر چند که در مدل‌های 2019 شایع شده، اما در برخی از مدل‌های مک بوک پرو نیز گزارش شده است که البته به ندرت پیش میاید.

در این میان، بررسی‌های فنی حاکی از آن است که مشکل باتری مک بوک پرو 2019 که به تازگی در مک بوک پرو 2019 ایجاد شده، قابل حل بوده و کاربران می‌توانند با روش‌های معمول اقدام به کالیبره سازی باتری و استفاده از آن‌ها کنند. 

رفع مشکل باتری مک بوک پرو 2019 مدل MUHN2

 برای رفع مشکل باتری مک بوک پرو 2019 که بیشتر در مدل‌های MUHN2 دیده شده کاربران باید باتری دستگاه را کالیبره کنند. ریشه این مشکل رسوب کردن الکترون‌ها در برخی از سلول‌های باتری است که باعث می‌شود تا این سلول‌ها امکان شارژ و دشارژ شدن را نداشته باشند.

برای کالیبره کردن باتری MUHN2 کافی است. ابتدا صبر کنید تا دستگاه به خاطر مشکل باتری خاموش شود؛ سپس دستگاه را به شارژر متصل کنید و برای مدت طولانی، بین 20 تا 24 ساعت به شارژر متصل کنید و دستگاه را در حالت خاموش نگهدارید. پس از این فرایند باتری کالیبره می‌شود به احتمال خیلی زیاد مشکلات ناشی از عدم کارکرد یکی از سلول‌های باتری برطرف می‌شود. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت