عدم شناسایی اسپیکرهای داخلی !!
  1. Amin
  2. مشکلات نرم افزاری آیفون
  3. جمعه , 01 مارس 2013 13:13
  4.  اشتراک از طریق ایمیل
انگار این مشکلات قرار نیستن دست از سرمون بردارن :(

من معمولا شبا با هدفون کار میکنم اما چند شب پیش بعد در آوردن هدفون از مکبوک پرو ٕ دیگه مک بلندگوش غیر فعال شده و میگه دیوایسی برای پخش صدا پیدا نمیکنم ! ( قبلا با همچین صحنه ای روبرو شده بودم اما با چندبار ریستارت کردن مشکل حل شد اما الان چند روزه که این مشکل رو دارم )

و وقتی هدفون رو دوباره میزنم دوباره صداش فعال میشه و برعکس !

پ.ن : وقتی هدفون رو در میارم ٕ ی نور قرمز رنگی از داخل پورت به بیرون ساطع میشه !! دقیقا نمیدونم کارش چیه !‌ کسی چیزی میدونه ؟
به این سوال امتیاز دهید:
محمد عباسی - مدیر فنی پاسخ پذیرفته شده Pending Moderation
با سلام .
system preferences رو باز کنید . به Sound بروید . بر روی Output کلیک کنید و گزینه Internal Speakers را انتخاب کنید تا مشکلتان رفع شود .
  1. بیش از یک ماه قبل
  2. مشکلات نرم افزاری آیفون
  3. # 1
Amin پاسخ پذیرفته شده Pending Moderation
اونجا فقط Digital Out ـه !

اسپیکرهای داخلی رو نمیشناسه !
  1. بیش از یک ماه قبل
  2. مشکلات نرم افزاری آیفون
  3. # 2
علی پاسخ پذیرفته شده Pending Moderation
دیجیتال اوت برای زمانی هستش که هدفون هنوز وصل باشه ... شما باید هدفون رو دربیارید و مسیر ِ system preferences > Sound > Output و بعد روی اسپیکر های داخلی کلیک کنید ..
میتونید وقتی هندزفری رو درآوردید یه ریست هم بکنید خیالتون راحت شه بعد تنظیمات رو اعمال کنید ..
  1. بیش از یک ماه قبل
  2. مشکلات نرم افزاری آیفون
  3. # 3
Amin پاسخ پذیرفته شده Pending Moderation
چندین و چندبار ریستارت کردم اما درست نشد ! الان ۳-۴ روزی میشه صدا ندارم !
  1. بیش از یک ماه قبل
  2. مشکلات نرم افزاری آیفون
  3. # 4
علی پاسخ پذیرفته شده Pending Moderation
با این روش محال بود درست نشه ...
اگر تخصص دارید با آموزش های همین سایت مکبوک رو باز کنید شاید اسپیکر ها مشکل دارن یا سیمشون قطع شده باشه ..
اگرنه هم بفرستید پیش متخصص ...
  1. بیش از یک ماه قبل
  2. مشکلات نرم افزاری آیفون
  3. # 5
Amin پاسخ پذیرفته شده Pending Moderation
نه اسپیکر مشکل نداره ! چون تو بوت کمپ ویندوز صدا دارم .. صدای بنگ موقع روشن شدن هم دارم .. بهرحال مرسی
  1. بیش از یک ماه قبل
  2. مشکلات نرم افزاری آیفون
  3. # 6
علی پاسخ پذیرفته شده Pending Moderation
خواهش میکنم .. ببخشید کمکی از دستم بر نیومد .
  1. بیش از یک ماه قبل
  2. مشکلات نرم افزاری آیفون
  3. # 7
Amin پاسخ پذیرفته شده Pending Moderation
تو انجمن ها خارجی هم سرچ کردم ٕ حتی تو سایت خود اپل

خیلیا این مشکل رو داشتن اما ب ی نتیجه ی واحد نرسیده بودن ..
  1. بیش از یک ماه قبل
  2. مشکلات نرم افزاری آیفون
  3. # 8
محمد عباسی - مدیر فنی پاسخ پذیرفته شده Pending Moderation
به آدرس زیر برو و فایل رو پاک کن و بعدش سیستم رو ریستارت کن ببین مشکل حل میشه ؟‌
/Library/Preferences/com.apple.audio.AudioMIDISetup.plist
  1. بیش از یک ماه قبل
  2. مشکلات نرم افزاری آیفون
  3. # 9
محمد عباسی - مدیر فنی پاسخ پذیرفته شده Pending Moderation
اول پست بالا رو انجام بده اگه جواب نداد دستورالعمل پایین رو انجام بده :
۱. هدفون را به جک وصل کنید .
۲. یک موزیک پخش کنید و پس از چند دقیقه آن را استپ کنید .
۳. مطمین شوید که از برنامه System preferences خارج هستید .
۴. برنامه System preferences را باز کنید و به Sound بروید .
۵. هنگامی که آهنگ استپ هست و System preferences قسمت Sound باز هست هدفون را از جک جدا کنید .
۶. باید در این مرحله به صورت اتومات سیستم Intenal Speaker را بشناسد .
Amin پاسخ پذیرفته شده Pending Moderation
وقتی این کار رو کردم اسپیکر داخلی رو نشناخت ولی از تو پورتی ک هدفون داخلش بود ی نور قرمزی تابید .. بعد ی دقیقه هم خاموش شد اما اتفاقی نیوفتاد !

وقتی هدفون وصله تو System preferences قسمت Sound - Output نوشته که هدفون ! هدفون رو ک خارج میکنی میشه Digital Out ..
محمد عباسی - مدیر فنی پاسخ پذیرفته شده Pending Moderation
پست اصلاح شد . دوباره چک کن .
Vahid پاسخ پذیرفته شده Pending Moderation
آقا عباسی دمت گرم
من ۱ هفته همه جا رو زیر و رو کردم درست نشد طبق روشی که گذاشتید انجام دادم مشکل حل شد:p
  • صفحه :
  • 1


هنوز برای این سوال پاسخی ثبت نشده است !
شما امکان ثبت پاسخ به این سوال را ندارید. .

انجمن تخصصی اپل

عضویت در خبرنامه

با عضویت در خبرنامه NIC میتوانید از تازه ترین اخبار و مطالب وبسایت و همچنین اعلامیه ها و تخفیف های فروشگاه مطلع شوید.

پیگیری سفارشات

تلفن تماس: 021 88 66 66 70 - 5 داخلی 202
ساعات پاسخگویی: 9:00 - 20:00

مشاوره و فروش

تلفن تماس: 021 88 66 66 70 - 5 داخلی 200 و 201
خط مستقیم: 0912 004 7278
خط مستقیم: 0912 004 7277

پشتیبانی گیفت کارت و اپل آیدی

تلفن تماس: 051 37071 داخلی 215 و 216
خط مستقیم گیفت کارت: 0915 700 7071
خط مستقیم اپل آیدی: 0915 004 7071

نرم افزار و سخت افزار

تلفن تماس: 051 37071
داخلی واحد نرم افزار: 210
داخلی واحد سخت افزار: 302
آدرس :

تهران، بلوار نلسون ماندلا ( آفریقا )، خیابان آناهیتا، برج امین، طبقه هفتم ( 021 88 6666 70 - 5 )

مشهد، بلوار دستغیب، نرسیده به چهارراه خیام، روبروی بانک کشاورزی ( 051 37071 )