لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

سرعت اس اس دی مک بوک ایر 2020 دو برابر مدل‌های پیشین است

سرعت اس اس دی مک بوک ایر 2020 دو برابر مدل‌های پیشین است

بررسی‌های ابتدایی حاکی از آن است که سرعت اس اس دی مک بوک ایر 2020 که مبتنی بر اپل سیلیکون طراحی و ساخته شده، دو برابر مک بوک ایری است که در سال 2019 آماده عرضه شده است.

در تست‌های بنچ مارکی که از سرعت انتقال داده اس اس دی مک بوک ایر 2020 منتشر شده، مشخص شده که این کامپیوتر می‌تواند به ترتیب با سرعت 2190 و 2675 مگابایت بر ثانیه داده‌ها را Write و Read کند. این در حالی است که سرعت انتقال داده برای مک بوک‌های نسل پیشین در Write و Read به ترتیب برابر 1007 و 1319 مگابایت بر ثانیه بوده است.

این موضوع باعث می‌شود تا سرعت بارگذاری محتوا و نرم افزارهای مختلف در دستگاه‌ها بهینه‌تر شود، با این حال اپل به صورت مشخص به این موضوع اشاره‌ای نکرده بود. 

 اپل البته در جریان رویداد نوامبر خود اعلام کرده بود که بازدهی مک بوک‌های مبتنی بر اپل سیلیکون را نسبت به کامپیوترهای نسل قبلی بهینه سازی کرده است، اما در گفته‌های این شرکت، حرفی از افزایش سرعت انتقال داده اس اس دی زده نشده بود. اپل بیشتر روی نحوه طراحی و توسعه پردازنده مرکزی و گرافیکی تمرکز کرده بود.

با این حال مشخص شده است که شرکت اپل برای بهبود روند کاربری و بهینه سازی‌های سخت افزاری امکاناتی ویژه را برای افزایش سرعت انتقال داده‌های مک بوک‌های جدید در نظر گرفته است.

گفتنی است که تا پیش از این نیز انتقادهایی در مورد کاهش سرعت اس اس دی مک بوک‌های عرضه شده در سال 2019 و اوایل 2020 مطرح شده بود که حالا اپل باعرضه نسخه‌های جدید این کامپیوترهای کاربردی به انتقادهای مطرح شده پایان داده است. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373