1. ramin
  2. مشکلات نرم افزاری آیفون
  3. چهارشنبه , 14 اکتبر 2015 21:37
  4.  اشتراک از طریق ایمیل
سلام دوستان عزیز من یه آیفون 5 دارم که اونوو به ورژن 9.0.2 آپدیت کردم که بعضی اوقات این مشکل برام پیش میاد که آیفون با مودم وایرلس متصل نمیشه ولی در حالی که کامپیوتر خیلی راحت متصل میشه. و روش های زیادی رو وهم امتحان کردم از جمله خاموش و روشن کردن وایرلس گوشی و ریست کردن تنظیمات وایرلس و حتی ریست کردن سخت افزاری گوشی ولی بازم درست نمیشه به نظرتون چیکار کنم با این گوشیچیکار کنم و با این همه که به آیفون و اپل عشق وعلاقه شدید دارم دیگه کم کم دارم از اپل زده میشم و ممکنه برم سراغ سیستم های اندروید :(((((((
به این سوال امتیاز دهید:
پاسخ پذیرفته شده
ramin پاسخ پذیرفته شده Pending Moderation
سلام دوستان بازم خودم و خودم و خودم بلخره راه حل مشکل رو پیدا کردم اینو میگم برای دوستان گلی که شاید خدایی نکرده از مشکل من براشون پیش باید تا بتونند آیفون خودشونو درست کنند من تو آیفون خودم این مراحل رو طی کردم و گوشیم کاملا درست شد اول settins>general>vpn>tunnelbear>connect on demand البته برای آیفون من vpn از نوع tunnelbear است ممکنه که شما از vpn های دیگه استفاده کنید و گزینه connect on damand رو غیر فعال کردم . :)
عرفان محمدی پاسخ پذیرفته شده Pending Moderation
با سلام و احترام ، مشکلتون در اتصال چیه ؟ ارور خاصی میگیرید ؟ یا اینکه وایفای رو اصلا پیدا نمیکنه ؟
  1. بیش از یک ماه قبل
  2. مشکلات نرم افزاری آیفون
  3. # 1
ramin پاسخ پذیرفته شده Pending Moderation
سلام عرفان جان مشکل وصل نشدن وای فای نیست گوشی وایرلس رو پیدا میکنه و به اون متصل هم میشه ولی هیچ برنامه ی اینترنتی رو باز نمیکنه حتی سافاری هم کار نمیکنه بازی کلش آف کلنز رو اجرا میکنم میگه ارتباط تونو چک کنید و دوباره اجرا کنید تو هیچ برنامه ی دیگه ای هیچ اروری نمیده مثل اینکه ترافیک ایترنت تموم شده باشه
  1. بیش از یک ماه قبل
  2. مشکلات نرم افزاری آیفون
  3. # 2
عرفان محمدی پاسخ پذیرفته شده Pending Moderation
با سلام و احترام، از منو تنظیمات به قسمت General بروید در پائین صفحه به دنبال Profiles بگردید. در صورت مشاهده پروفایل ها را حذف کنید و مجددا تست کنید ببینید مشکلتون حل میشه یا نه.
  1. بیش از یک ماه قبل
  2. مشکلات نرم افزاری آیفون
  3. # 3
ramin پاسخ پذیرفته شده Pending Moderation
سلام نه عرفان جان تو قسمت general اصلا profile نیست حتی عرفان جان گوشی با ریستور کردن هم امتحان کردم که خواستم ریستورش کنم با برنامه itunes برنامه گفت که find my iphone رو خاموش کنم و از اونجایی که گوشی اصلا به اینترنت متصل نمیشه ازروش OTA امتحان کردم که ریستورش کنم ولی وصط راه OTA گوشی خود به خود از کامپیوتر دیسکانکنت میشه و از اون روش هم ریستور نمیشه ( کلا موندم با این آیفون چیکار کنم ) :(
  1. بیش از یک ماه قبل
  2. مشکلات نرم افزاری آیفون
  3. # 4
  • صفحه :
  • 1


هنوز برای این سوال پاسخی ثبت نشده است !
شما امکان ثبت پاسخ به این سوال را ندارید. .

انجمن تخصصی اپل

عضویت در خبرنامه

با عضویت در خبرنامه NIC میتوانید از تازه ترین اخبار و مطالب وبسایت و همچنین اعلامیه ها و تخفیف های فروشگاه مطلع شوید.

پیگیری سفارشات

تلفن تماس: 021 88 66 66 70 - 5 داخلی 202
ساعات پاسخگویی: 9:00 - 20:00

مشاوره و فروش

تلفن تماس: 021 88 66 66 70 - 5 داخلی 200 و 201
خط مستقیم: 0912 004 7278
خط مستقیم: 0912 004 7277

پشتیبانی گیفت کارت و اپل آیدی

تلفن تماس: 051 37071 داخلی 215 و 216
خط مستقیم گیفت کارت: 0915 700 7071
خط مستقیم اپل آیدی: 0915 004 7071

نرم افزار و سخت افزار

تلفن تماس: 051 37071
داخلی واحد نرم افزار: 210
داخلی واحد سخت افزار: 302
آدرس :

تهران، بلوار نلسون ماندلا ( آفریقا )، خیابان آناهیتا، برج امین، طبقه هفتم ( 021 88 6666 70 - 5 )

مشهد، بلوار دستغیب، نرسیده به چهارراه خیام، روبروی بانک کشاورزی ( 051 37071 )