پرش آنتن آیفون 5s
  1. davoud
  2. مشکلات سخت افزاری آیفون
  3. سه شنبه , 29 جولای 2014 13:12
  4.  اشتراک از طریق ایمیل
<p>سلام دوستان از هفته قبل آیفون 5s من دچار پرش انتن شده و اصلا ثابت نمیشه جالب اینکه این اتفاق ناگهانی افتاده و هیچ ضرب خوردگی و آبخوردگی نداشته گوشی از همون روزم ارور activation required میده کسی میدونه علتش چی هست و چکارش باید بکنم گوشی قطعا آنلاک هست و 5 ماه هست خریدم</p>
به این سوال امتیاز دهید:
پاسخ پذیرفته شده
alireza پاسخ پذیرفته شده Pending Moderation
سلام تو قسمت پرش انتن اول اپراتور گوشی چی هست؟ اگر همراه اول که این امکان توش بیشتر هست و اینکه چون سیم کارت پانچ میشه احتمال بروز این مشکل هست پس اول شما یک سیم کارت دیگه بگیرین و دویاره پانج کنید، و یکی هم از گارد های فلزی که جلو انتن میگیره استفاده نکنید اگر باز هم درست نشد احتمال اینکه سخت افزاری باشه هست وباید دیده بشه
alireza پاسخ پذیرفته شده Pending Moderation
سلام ارور که گفتی در هنگام اکتیو شدن رخ میده شما تا مرحله اخر اکتیویشن که همین ارور میده برین بعد سیم کارت در بیارین تا گوشی no sim بشه بعد دکمه هوم و پاور همزمان برای مدتی کوتاه نگه دارید که گوشی ریست بشه بعد بدون سیم مراحل اکتیو پیش برین تا قسمتی که میگه سیم بزارین بعد سیم بزارین try again که بزنید بعد از شما apple ID میخواد اونو وارد کنید تا گوشی بالا بیاد
  1. بیش از یک ماه قبل
  2. مشکلات سخت افزاری آیفون
  3. # 1
Farnaz G پاسخ پذیرفته شده Pending Moderation
سلام . من هم این مشکل رو داشتم . اگر اپراتورتون ایرانسل هست مشکل از خطه نه از گوشی . من سیم کارت خواهرم که همراه اول هست رو انداختم و هیچ مشکلی نداشتم . از وقتی که اینترنت ایرانسل 3G شده این مشکل پیش اومده . اگر کمی جستجو کنید میبینید که برای خیلی ها این مشکل پیش اومده .
  1. بیش از یک ماه قبل
  2. مشکلات سخت افزاری آیفون
  3. # 2
alsakaki پاسخ پذیرفته شده Pending Moderation
سلام من هم همین مشکل را دارم یک بار ایکلودم رو غیر فعال کردم حل شد ولی دوباره searching میده
  1. بیش از یک ماه قبل
  2. مشکلات سخت افزاری آیفون
  3. # 3
صالح موسوی پاسخ پذیرفته شده Pending Moderation
سلام منم به طور کاملا اتفاقی دچار پرش انتن شدم و جالب اینجاست که وقتی تو خونه ام بیشتر وقتا آنتن دارم ولی به محض اینکه از خونه میرم بیرون انتنم میره.هرجا هم که نشون دادم میگن مشکل سخت افزاریه.خواهشا راهنمایی کنید.4ماهه خریدم فبل از اینم 5 داشتم ولی تا به حال با همچین مشکلی روبرو نشدم. متشکرم
  1. بیش از یک ماه قبل
  2. مشکلات سخت افزاری آیفون
  3. # 4
علیرضا پاسخ پذیرفته شده Pending Moderation
سلام خسته نباشید....آیفونمو بعد از 6ماه روشن کردم وقتی سیمکارتمو توش گذاشتم شبکهی سیمم نمیاد به جاش serching میاد و نه میتونم از اینترنت استفاده کنم نه زنگی بزنم............چیکار کنم
  1. بیش از یک ماه قبل
  2. مشکلات سخت افزاری آیفون
  3. # 5
علی ا. پاسخ پذیرفته شده Pending Moderation
من هم دقیقا همین مشکل رو دارم. آیفون 5s، حدود شش ماه میشه خریدم و هیچ مشکلی نداشت و حدود یه ماه هست که این مشکل پیش اومده.گوشیم میزنه Searching و آنتن نداره و هر از گاهی (بعد از ریست یا...) آنتنش میاد. البته اکثرا وقتی از یه نقطه ای از شهر به یه جا دیگه می رم این اتفاق میوفته!!! و برای حل اون این کارها رو انجام دادم: - ریست تمام تنظیمات - ریبوت - ریستور به تنظیمات کارخانه - خرید دوباره ی سیم کارت که مشکلی از لحاظ پانچ نداره. - بیرون رفتن از اکانت آی کلود davoud و سایر دوستانی که این مشکل رو داشتن و حل کردن لطفا کمک و راهنمایی کنین. ممنون
  1. بیش از یک ماه قبل
  2. مشکلات سخت افزاری آیفون
  3. # 6
امير پاسخ پذیرفته شده Pending Moderation
سلام من اپل٥sدارم ٢ روز هست كه يه دفت گوشيم به شدت ضعف آنتن داره و همش ميزنهno servis و فقط بعضي جاها آنتنم مياد خطم ايرانسل هست لطفا راهنمايي كنيد جاهايي كه الان همش noservis هستم قبلا به خوبي آنتن ميداد
  1. بیش از یک ماه قبل
  2. مشکلات سخت افزاری آیفون
  3. # 7
mohamadreza پاسخ پذیرفته شده Pending Moderation
ابتدا شما به قسمت ریست گوشی رفته و تنظیمات شبکه گوشی را ریست کنید اگر جواب نداد باید 1 راه حل سخت افزاری انجام بدید کنه اگه خواستید کلیپشو براتون می فرستم به ایمیا این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید درخواست بدهید
  1. بیش از یک ماه قبل
  2. مشکلات سخت افزاری آیفون
  3. # 8
  • صفحه :
  • 1


هنوز برای این سوال پاسخی ثبت نشده است !
شما امکان ثبت پاسخ به این سوال را ندارید. .

انجمن تخصصی اپل

عضویت در خبرنامه

با عضویت در خبرنامه NIC میتوانید از تازه ترین اخبار و مطالب وبسایت و همچنین اعلامیه ها و تخفیف های فروشگاه مطلع شوید.

پیگیری سفارشات

تلفن تماس: 021 88 66 66 70 - 5 داخلی 202
ساعات پاسخگویی: 9:00 - 20:00

مشاوره و فروش

تلفن تماس: 021 88 66 66 70 - 5 داخلی 200 و 201
خط مستقیم: 0912 004 7278
خط مستقیم: 0912 004 7277

پشتیبانی گیفت کارت و اپل آیدی

تلفن تماس: 051 37071 داخلی 215 و 216
خط مستقیم گیفت کارت: 0915 700 7071
خط مستقیم اپل آیدی: 0915 004 7071

نرم افزار و سخت افزار

تلفن تماس: 051 37071
داخلی واحد نرم افزار: 210
داخلی واحد سخت افزار: 302
آدرس :

تهران، بلوار نلسون ماندلا ( آفریقا )، خیابان آناهیتا، برج امین، طبقه هفتم ( 021 88 6666 70 - 5 )

مشهد، بلوار دستغیب، نرسیده به چهارراه خیام، روبروی بانک کشاورزی ( 051 37071 )