لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

جدول بررسی فنی آیفون 9 و آیفون ایکس اس

جدول بررسی فنی آیفون 9 و آیفون ایکس اس

 اپل تا دو هفته دیگر از آیفون های جدید خود با نام های احتمالی آیفون 9 و ایفون ایکس اس رونمایی میکند. در این میان، وب سایت 9to5mac به نقل از شایعات منتشر شده از مینگ چی کو، جدول بررسی فنی این دو تلفن هوشمند را منتشر کرده است.

بر اساس این جدول، تمامی خصوصیات سخت افزاری مهم آیفون 9 و آیفون ایکس اس به صورت احتمالی نشان داده شده است. از لحاظ اندازه نمایشگر، آیفون 9 قرار است با نمایشگر ال سی در 6.1 اینچ و آیفون ایکس اس و نسخه پلاس آن قرار است با اندازه 5.8 و 6.5 اینچ تولید و به بازار عرضه شوند.

در این میان، شایعات حاکی از آن است آیفون ایکس اس پلاس و آیفون 9 به صورت دو سیم کارت تولید و عرضه میشوند. این در حالی است که آیفون 5.8 اینچی تنها آپشن تک سیم کارت را به همراه خواهد داشت. در عین حال آیفون ایکس اس ممکن است دارای قابلیت پشتیبانی از یک سیم کارت به همراه سیم کارت eSIM را داشته باشد.

در این میان مشخص شده است که باتری آیفون ایکس اس قرار است با ظرفیت 2700 تا 2800 میلی آمپر ساعت، باتری آیفون با ظرقیت 2600 تا 2700و باتری آیفون ایکس اس پلاس قرار است با ظرفیت 3300 تا 3400 میلی آمپر ساعت تولید و عرضه شود.

از لحاظ کیفیت نمایشگر آیفون ایکس اس دارای رزولوشن 2436×1125 خواهد بود. این پارامتر ها برای نسخه پلاس و 6.5 اینچی معادل 2688×1242 و برای آیفون 9 معادل 1792×828 خواهد بود. تمامی این گوشی ها دارای لنز های 12 مگاپیکسلی در دوربین پشتی خود هستند که نسخه های پرچمدار به صورت دوگانه و آیفون 9 به صورت تک لنز تولید شده اند.

میزان رم در آیفون 9 سه گیگابایت و در آیفون ایکس اس و نسخه پلاس آن 4 گیگابایت خواهد بود. اپل همچنین تصمیم دارد تا امسال آپشن ظرفیت 512 گیگابایت را برای سیستم ذخیره سازی آیفون ها موجود کند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420