لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

چرا آیفون 9 دو سیم کارت تولید و عرضه می‌شود؟

چرا آیفون 9 دو سیم کارت تولید و عرضه می‌شود؟

یکی از مهم‌ترین شایعات منتشر شده از آیفون 9 مربوط به عرضه نسخه دو سیم کارت این تلفن هوشمند است. بر اساس اطلاعات فاش شده از منابع خبری مختلف، اپل تصمیم دارد تا نسخه‌ای خاص از آیفون 9 دو سیم کارت را برای کشور چین تولید و عرضه کند.

در این میان، بررسی‌های اخیر انجام شده نشان داده است که شرکت اپل تصمیمی برای ارائه نسخه دو سیم کارت آیفون 9 در بازار جهانی ندارد و این نسخه تنها به کشور چین محدود خواهد بود. شرکت اپل تا به امروز با عرضه تلفن‌های هوشمند دو سیم کارته موافق نبوده است و سیاست‌های این شرکت اجازه تولید آیفون‌های دو سیم کارت را نداده است.

در این میان، برای بررسی علت تغییر رویه اپل و تولید آیفون 9 دو سیم کارت باید به تاریخچه این مدل از تلفن‌های همراه بپردازیم. در اوایل دهه 2000 میلادی تقریباً هیچ شرکتی اقدام به ارائه تلفن‌های همراه دو سیم کارت نمی‌کرد. تلفن همراه دو سیم کارت اولین بار توسط یک شرکت چینی ارائه شد، چرا که تقاضا برای چنین محصولی در کشور چین بسیار بالا بود.

در کشور چین، هزینه رومینگ بسیار بالا است و اپراتورهای فعال در این کشور برای اتصال به هر شهر رومینگ بسیار بالایی را در نظر می‌گیرند. برای مثال اگر شما یک تلفن همراه را از پکن خریداری کرده باشید، استفاده از آن در شهر شانگهای به هیچ وجه اقتصادی نیست و به همین دلیل کاربران در آن زمان تصمیم می‌گرفتند تا برای یک سفر چند روزه یک تلفن همراه دیگر را در شهر مقصد خریداری کنند.

همین مسئله امروزه باعث شده تا بسیاری از کاربران چینی، تمایل به خرید تلفن‌های همراه آنلاک نداشته باشند و در عین حال از گوشی‌های دو یا چند سیم کارته استفاده کنند. بر همین اساس، شرکت اپل نیز همانند دیگر سازندگان تلفن‌های هوشمند مدرن، تصمیم دارد تا با تولید آیفون 9 دو سیم کارت به صورت آنلاک، شانس خرید این محصول را در کشور چین افزایش دهد. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373