لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

میانبرهای سیری از این پس با هوم پاد و اپل واچ کار می‌کند

میانبرهای سیری از این پس با هوم پاد و اپل واچ کار می‌کند

قابلیت میان برهای سیری در جریان کنفرانس جهانی توسعه دهندگان 2018 از طرف شرکت اپل معرفی شد و اپل چندی بعد با عرضه نسخه‌های بتای آی او اس 12 امکان دسترسی به این قابلیت را به کاربران و توسعه دهندگان داد.

در این میان، شرکت اپل در نسخه‌های اخیر بتای آی او اس 12 قابلیت دسترسی به میانبرهای سیری را به اپل واچ و هوم پاد اضافه کرده است. کاربران از طریق این قابلیت می‌توانند به کارهایی که از پیش تعیین کرده‌اند با استفاده از دستورهای صوتی دسترسی داشته باشند.

البته ارائه میانبرهای سیری در اپل واچ و هوم پاد لزوماً به این معنا نیست که کاربران دیگر نیازی به آیفون‌های مبتنی بر آی او اس 12 ندارند. تعیین و ساختن این میانبرها به صورت مشخص از طریق آی او اس 12 در آیفون و آیپد امکان پذیر است؛ با این حال کاربران از طریق اپل واچ مبتنی بر واچ او اس 5 و همچنین هوم پادهای مبتنی بر نسخه آخر فریمور می‌توانند از آن استفاده کنند.

دسترسی به این قابلیت به کاربران اجازه می‌دهد تا بدون باز کرد آیفون یا آیپد، بتوانند به دستورهای صوتی میانبری که قبلاً آن‌ها را تعیین کرده‌اند، دسترسی داشته باشند. این دستورها از دسترسی به دسته کلید گم شده گرفته تا یادآوری خرید یک محصول با نزدیک شدن به مکان فروشگاه متغیر هستند.

گفتنی است که این قابلیت در نسخه جدید سیستم عامل‌های شرکت اپل ارائه شده است که در حال حاضر در مرحله تست و بررسی قرار دارد. به همین دلیل کاربران برای دسترسی زودهنگام به آن‌ها نیاز به نصب نسخه‌های بتای این سیستم عامل‌ها دارند. با این وجود به کاربران توصیه می‌شود تا زمان عرضه نسخه نهایی آن‌ها صبر کرده و اقدام به نصب نسخه‌های بتا روی دستگاه‌های خود نکنند؛ چرا که استفاده از نسخه‌های بتا ممکن است در موارد مختلف کاربران را با مشکلات بسیاری زیادی مواجه کند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420