لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

90 درصد از کاربران اپل واچ سری 1 را به سری 3 ترجیح می‌دهند

90 درصد از کاربران اپل واچ سری 1 را به سری 3 ترجیح می‌دهند

 نتیجه نظر سنجی اخیر کانترپوینت حاکی از آن است که بیشتر کاربران اپل واچ‌های قدیمی را به اپل واچ‌های جدید ترجیح می‌دهند.

بررسی‌های کانترپوینت حاکی از آن است که اپل واچ همچنان پرفروش‌ترین ساعت هوشمند در بازار جهانی است و در حال حاضر این سری از محصولات 41 درصد از سهم بازار را در اختیار دارند. اپل واچ با اختلاف بسیار زیاد، پر فروش ترین ساعت هوشمند در جهان است و بر همین اساس، محصولات فیت بیت با 21 درصد از سهم در بازار جهانی در مقام دوم قرار دارند.

در ادامه این بررسی‌ها، مشخص شده است که 9 نفر از هر 10 کاربر تمایل به خرید اپل واچ‌های قدیمی دارند و این محصولات را به اپل واچ سری 3 ترجیح می‌دهند. بر همین اساس، اغلب کاربران اپل واچ تمایلی به استفاده از حالت سلولار در اپل واچ سری 3 ندارند و در عین حال کاربرانی که اپل واچ سری 3 را تهیه می‌کنند، اغلب به دلیل امکان برقراری ارتباط سلولار اقدام به خرید این محصول می‌کنند.

در حقیقت اغلب کاربرانی که اقدام به خرید و استفاده از اپل واچ می‌کنند، تمایلی به استفاده از حالت سلولار در این ساعت‌های هوشمند ندارند. این مسئله از یک طرف به قابلیت‌های محدود این محصولات و عادت به استفاده دائم از آیفون مربوط است و از طرف دیگر به علت عدم پشتیبانی از حالت سلولار در بسیاری از مناطق سراسر دنیا است. اپل واچ‌های سری سلولار تنها در تعدادی محدود از کشورها امکان دسترسی و استفاده را دارند.

در این میان، یک سؤال کلیدی و مهم وجود دارد و آن‌ها تمایل کاربران به خرید اپل واچ سری 4 است. شرکت اپل تصمیم دارد تا در جریان رویداد بیست و یکم شهریور از اپل واچ سری 4 در کنار آیفون 9 و آیفون ایکس اس رونمایی کند؛ در این میان سؤال مهم این است که عدم تمایل به خرید اپل واچ سری 3 باعث کاهش میزان فروش سری چهارم این ساعت‌های هوشمند نیز می‌شود یا اپل با معرفی این محصولات موفقیت قابل توجهی را برای امسال رقم خواهد زد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373