لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل احتمالاً محصولات معادل ایرپورت را تولید و عرضه می‌کند

اپل احتمالاً محصولات معادل ایرپورت را تولید و عرضه می‌کند

نزدیک به شش ماه پیش شرکت اپل اعلام کرد که روند تولید و عرضه سری محصولات ایرپورت را متوقف کرده است و کاربران باید از دستگاه‌های جایگزین این محصولات استفاده کنند.

این در حالی است که شرکت اپل هفته گذشته اقدام به عرضه به‌روزرسانی جدید ایرپورت اکسپرس کرده بود و از طریق آن امکان دسترسی واستفاده از سیستم ارتباطی ایرپلی 2 را به کاربران ارائه کرده بود. عرضه ایرپلی 2 در ایرپورت اکسپرس حاکی از آن است که شرکت اپل به نسل جدید سیستم ارتباط بی‌سیم خود اهمیت زیادی می‌دهد. این سیستم ارتباطی در حال حاضر در تمامی دستگاه‌های نوین شرکت اپل نظیر آیفون‌ها و آیپدهایی که امکان دسترسی به آی او اس 11 به بعد را دارند و همچنین سری کامپیوترهای مک مبتنی بر نسخه‌های سیرا و همچنین هوم پاد ارائه شده است.

سیستم ارتباطی ایرپلی 2 به کاربران این امکان را می‌دهد تا از طریق دستگاه‌های تولید شده توسط شرکت اپل، محتوای صوتی را به صورت مالتی روم در یک خانه هوشمند پخش کنند و از طرفی محتوای دیجیتالی مختلف را به صورت یکپارچه‌تر با دیگر دستگاه‌های نزدیک به اشتراک بگذارند.

این مسئله باعث شده است تا بسیاری از تحلیلگران بر این باور باشند که اپل حتی با توقف تولید سری محصولات ایرپورت از محصولات معادل آن‌ها در آینده نزدیک رونمایی می‌کند. هر چند که معرفی این محصولات در جریان رویداد هفته آینده یعنی بیست و یکم شهریور دور از ذهن به نظر می‌رسد، بسیاری از افراد بر این باور هستند که اپل نهایتاً در اولین رویداد بهار 2019 از محصولی ویژه مبتنی بر سیستم ارتباطی ایرپلی 2 رونمایی می‌کند تا به صورت مستقیم بتواند اکوسیستم اختصاصی خود را برای کاربرانی که از تمامی محصولات اپل استفاده می‌کنند، کامل کنند.

بر اساس پیش بینی‌ها، این محصول دارای قیمت پایین‌تری نسبت به سری محصولات ایرپورت خواهد بود و به صورت اختصاصی تنها امکان اتصال از طریق ایرپلی 2 را به کاربران خواهند داد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420