لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

تمامی اپلیکیشن‌های اپ استور باید دارای بیانیه حریم خصوصی باشند

تمامی اپلیکیشن‌های اپ استور باید دارای بیانیه حریم خصوصی باشند

اپل به تازگی سیاست‌های خود را در زمینه ارائه اپلیکیشن‌های مختلف در اپ استور تغییر داده است و طی آن اعلام کرده که از این پس تمامی اپلیکیشن‌ها باید دارای بیانیه حریم خصوصی مستقل باشند.

در پیامی که اخیراً برای تمامی توسعه دهندگان اپ استور ارسال شده است، شرکت اپل اعلام کرده که اپلیکیشن‌ها باید دارای بیانیه حریم خصوصی مستقل باشند و از طریق آن اطلاعات دریافتی از کاربران و نوع پردازش آن‌ها را مشخص کنند.

تا پیش از این، تنها اپلیکیشن‌هایی که دارای قابلیت خرید اشتراک و باز کردن حساب کاربری بودند نیاز به ارائه بیانیه جریم خصوصی داشتند، اما حالا اپل اعلام کرده که تمامی اپلیکیشن‌های ارائه شده در اپ استور باید مجهز به این بیانیه‌ها باشند؛ چرا که کاربران حق دارند تا نحوه دریافت اطلاعات شخصی توسط اپلیکیشن‌ها را مشاهده کرده و پس از آن اقدام به نصب آن‌ها در دستگاه خود کنند.

اپل اعلام کرده که ارائه این بیانیه در اپلیکیشن‌هایی که در حال حاضر در اپ استور ارائه شده لازم نیست، با این حال این دسته از اپلیکیشن‌ها در آپدیت‌های بعدی باید حتماً دارای بیانیه حریم خصوصی باشند. از طرفی اپلیکیشن‌های جدیدی که از طریق اپ استور ارائه خواهند شد، باید به منظور شفاف سازی هر چه بیشتر فعالیت‌های خود دارای بیانیه حریم خصوصی مستقل باشند.

تا پیش از این و مشخصاً از سال 2013 نگرانی‌ها بر سر حریم خصوصی و ربودن اطلاعات شخصی کاربران برای استفاده‌های غیرقانونی توسط توسعه دهندگان اپلیکیشن‌های مختلف شروع به افزایش کرده بود. اپل از آن زمان تاکنون تلاش کرده تا با استفاده از شیوه‌های نوین با استفاده غیرقانونی از اطلاعات شخصی کاربران مبارزه کند.

در این میان با تصویب قانون جدید مبارزه با حریم خصوصی کاربران توسط اتحادیه اروپا، شرکت اپل اعلام کرده که تمامی اپلیکیشن‌های ارائه شده در اپ استور اختصاصی آی او اس و مک او اس باید دارای خریم خصوصی و ابزاری برای شفاف سازی فعالیت‌های خود در دستگاه‌های کاربران باشند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420