لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

دانلود والپیپر آیفون ایکس اس

دانلود والپیپر آیفون ایکس اس

 دو هفته تا رویداد دوازدهم سپتامبر و معرفی آیفون‌های جدید 2018 باقی مانده است و حالا پیروی فاش شدن تصویری از این محصولات در روز گذشته، والپیپر رسمی آیفون ایکس اس نیز آماده دانلود و نصب شده است.

روز گذشته تصویری از آیفون ایکس اس و نسخه پلاس آن با دو سایز 5.8 و 6.5 اینچ و با رنگ طلایی یا همان گلد از وب سایت رسمی اپل فاش شد. این تصویر اولین بار توسط مدیران وب سایت 9to5mac پیدا شده بود که در مدتی کوتاه نیز به صورت عمومی منتشر شده بود. در این تصویر والپیپر پیش فرض آیفون ایکس است نیز نشان داده شده بود که حالا آماده دانلود و نصب روی گوشی‌های دیگر شده است.

در ادامه این مطلب لینک دانلود والپیپر آیفون ایکس اس که به احتمال زیاد قرار است با همان تصویر در روز بیست و یکم شهریور معرفی شود آمده است.

گفتنی است که والپیپر به احتمال زیاد در آینده نزدیک در نسخه گلد مستر آی او اس 12 نیز آماده عرضه خواهد شد. البته هنوز نسخه گلد مستر آی او اس 12 به صورت کامل به بیرون فاش نشده است و هنوز نام آیفون ایکس اس و آیفون 9 از طریق منابع رسمی شرکت اپل تائید نشده است و نام محصولات آینده اپل در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

تاریخ برگزاری این رویداد دقیقاً همانند سال گذشته بود و اپل تصمیم دارد تا رویداد پاییزی خود را در روز بیست و یکم شهریور (معادل دوازدهم سپتامبر) ساعت 9.30 بعد از ظهر به وقت تهران در سال استیو جابز واقع در اپل پارک، مقر اصلی اپل برگزار کند. گفتنی است در این رویداد قرار است آیفون ایکس اس آیفون 9 به همراه اپل واچ سری 4 و همچنین محصولات دیگر نظیر مک مینی 2018 مک بوک ایر 2018 و آیپد پروی 2018 آماده رونمایی و عرضه شوند.



File Name:
iphonexs-wallpaper
File Size:
2.2 mb

Download File

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373