لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

برنامه اپل برای تعمیر رایگان برد آیفون 8

برنامه اپل برای تعمیر رایگان برد آیفون 8

 شرکت اپل به تازگی اعلام کرده که تصمیم به ارائه خدمات تعویض برد اصلی آیفون 8 دارد. بر همین اساس، برد آیفون‌های 8 که دارای مشکلاتی مشخص هستند به صورت رایگان تعویض خواهد شد.

اپل اعلام کرده که این خدمات تنها برای آن دسته از آیفون 8 هایی قابل ارائه است که در بازه زمانی سپتامبر 2017 تا مارس 2018 به فروش رسیده باشند. این برنامه تعویضی قرار است در برخی از کشورها، نظیر استرالیا، چین، هنگ کند، هند، ژاپن، نیوزلند و آمریکا قابل ارائه است.

اپل اعلام کرده که برای ارائه این خدمات تعمیراتی، ابتدا شماره سریال دستگاه‌ها را مورد بررسی قرار می‌دهد و پس از آن در صورت دریافت تأییدیه‌های لازم دستگاه امکان دریافت خدمات تعمیراتی را دارد. بر همین اساس، شرکت اپل اعتراف کرده است که برخی از مدل‌های آیفون 8 که در بازه زمانی یاد شده به بازار عرضه شده‌اند، دارای مشکلات شناخته شده‌ای هستند.

مشکل شناخته شده مشخصاً مربوط به خراب شدن دستگاه‌ها پس از تعویض نمایشگر ال سی دی با قطعات متفرقه بوده است. تا پیش از این، یک باگ در فریمور آیفون 8 باعث شده بود تا در صورت تعویض نمایشگر با قطعات تائید نشده، دستگاه دیگر قابلیت روشن شدن را نداشته باشد.

بسیاری از افراد در آن زمان اعلام کردند که این مشکل به صورت عمدی و از طرف شرکت اپل در آیفون 8 و 8 پلاس اعمال شده است تا کاربران اقدام به تعمیر دستگاه از طریق روش‌های متفرقه نکنند. اما بررسی‌های آتی نشان داد که جود یک باگ در فریمور و مدار منطقی دستگاه باعث این خرابی شده است و اتهامات از طرف شرکت اپل برداشته شد.

در این میان، شرکت اپل اعلام کرده که با وجود تعویض آیفون 8 توسط تعمیرکاران متفرقه، حاضر به ارائه خدمات تعویض برد مدار منطقی دستگاه‌ها به صورت رایگان است. البته باید به یاد داشت که این خدمات تنها در برخی از کشورها ارائه می‌شود و کاربران در کشورهای دیگر امکان دسترسی به آن را نخواهند داشت.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420