لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

آپدیت تکمیلی مک او اس های سیرا برای مک بوک پرو 2018 منتشر شد

آپدیت تکمیلی مک او اس های سیرا برای مک بوک پرو 2018 منتشر شد

شرکت اپل از چند ساعت پیش و مشخصاً هم‌زمان با عرضه نسخه بتای آی او اس 12 آپدیت تکمیلی مک او اس های سیرا را برای مک بوک پرو 2018 آماده عرضه کرده است.

کاربران مک بوک پرو 2018 پیش از عرضه مک او اس موهاوای می‌توانند از طریق این آپدیت به بازدهی بیشتر در دستگاه‌های خود دسترسی داشته باشند. به صورت پیش فرض مک بوک پرو 2018 با سیستم عامل مک او اس های سیرا ارائه شده بود و کاربران این سری از محصولات تا دو هفته آینده، همانند دیگر کاربران دستگاه‌های مک امکان دسترسی به مک او اس جدید را نخواهند داشت.

اپل از همین حالا نسخه جدیدهای سیرا را با بهبودهای نرم افزاری متعدد برای مک بوک پرو 2018 ارائه داده است تا کاربران در طول دو هفته آینده برای استفاده از سری جدید مک بوک پرو مشکلی نداشته باشند. اپل در توضیحات ارائه شده همراه این نسخه، اعلام کرده است که آپدیت کردن مک بوک پرو 2018 به این نسخه باعث می‌شود تا روند استفاده از تاچ بار و دیگر قطعات سخت افزاری افزایش پیدا کند.

علاوه بر مک بوک پرو 2018 اپل به تمامی کاربران کامپیوترهای مک توصیه کرده است تا این به‌روزرسانی را دریافت کرده و روی دستگاه خود نصب کنند. شرکت اپل اعلام کرده که طی این به روز رسانی، بسیاری از مشکلات مربوط به مسائل امنیتی و بازدهی دستگاه‌ها را بهبود داده است.

تا پیش از این، بسیاری از کاربران کامپیوترهای مک بوک پرو 2018 گزارش خرابی در تراشه T2 و همچنین اسپیکر را گزارش کرده بودند. بر اساس این گزارش‌ها، اسپیکر مک بوک پرو 2018 صداهای مختلف را با اعوجاج پخش می‌کردند که حالا در آپدیت جدید این مشکل برطرف شده است.

کاربران از همین حالا می‌توانند با مراجعه به مک اپ استور آپدیت جدید مک او اس های سیرا را روی دستگاه خود دانلود و نصب کنند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420