لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل یک شرکت فعال در زمینه تولید عینک هوشمند را تصاحب کرد

اپل یک شرکت فعال در زمینه تولید عینک هوشمند را تصاحب کرد

 شرکت اپل به تازگی اقدام به تصاحب سهام کمپانی Akonia Holographics که در زمینه تولید و توسعه عینک‌های هوشمند فعالیت می‌کند کرده است.

بر اساس جدیدترین گزارش خبرگزاری رویترز، شرکت اپل تصمیم دارد تا با تصاحب این کمپانی، بسترهای لازم برای تولید و عرضه عینک‌های هوشمند اختصاصی خود را ایجاد کند. Akonia Holographics یک استارت‌آپ فعال در زمینه تولید عینک‌های هلوگرافیک بود که توانسته بود از طریق شیوه‌های نوین، شیشه‌هایی با قابلیت انعکاس تصاویر هلوگرافیکی را توسعه دهد.

این شیشه‌ها یکی از عناصر اصلی برای توسعه عینک‌های هوشمند مبتنی بر فناوری واقعیت افزوده و واقعیت مجازی به حساب میایند که اپل با تصاحب Akonia Holographics حالا می‌تواند به صورت اختصاصی و بدون وابستگی به کمپانی‌هایی دیگر، روند تولید و عرضه عینک هوشمند اپل را شروع کند. یکی از سخنگویان اپل در مصاحبه با رویترز تائید کرده است که استفاده از این استارت‌آپ در آیند ای نزدیک شروع خواهد شد و اپل برنامه‌های ویژه‌ای برای استفاده از ایده‌های این کمپانی در تولید محصولات آینده خود دارد.

Akonia Holographics در سال 2012 و توسط تعدادی از دانشمندان متخصص در زمینه تصاویر هلوگرافیکی تأسیس شده بود. این شرکت تا به امروز با کمپانی‌های بسیاری در زمینه تولید و توسعه ابزارهای نمایش دهنده تصاویر هلوگرافیکی همکاری کرده بود.

بر اساس شایعات منتشر شده شرکت اپل تصمیم دارد تا در سال 2020 از اولین نسخه عینک هوشمند خود با قابلیت‌هایی ویژه رونمایی کند. اپل از سال گذشته سرمایه گذاری ویژه‌ای در زمینه توسعه فناوری واقعیت افزوده کرده است و تصمیم دارد تا از آن در توسعه عینک هوشمند خود استفاده کند. بسیاری از تحلیلگران بر این باور هستند که عینک هوشمند اپل در حقیقت اولین محصول انقلابی این کمپانی در دهه جدید و پس از عرضه آیفون در سال 2007 به حساب خواهد آمد که روند ارتباط انسان با دستگاه‌های هوشمند را تغییر خواهد داد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420