لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

هشدار: دوازدهمین بتای آی او اس 12 را نصب نکنید

هشدار: دوازدهمین بتای آی او اس 12 را نصب نکنید

 اپل از چند ساعت پیش دوازدهمین بتای آی او اس 12 را برای توسعه دهندگان منتشر کرده است. این نسخه از سیستم عامل آی او اس دارای باگ‌های شناخته شده است که ممکن است باعث اختلال در کارکرد دستگاه‌ها شود.

توسعه دهندگانی که حساب 99 دلاری اپل را دریافت کرده‌اند، از همین حالا می‌توانند با مراجعه به بخش Developer Center به این نسخه از آی او اس 12 دسترسی داشته باشند. گفتنی است که این نسخه به دلیل وجود باگ‌های کاربری، تنها برای توسعه دهندگان ارائه شده است و کاربران عادی به آن دسترسی ندارند.

تا پیش از این، اپل نسخه هستم بتای آی او اس 12 را به همراه باگ‌هایی ناخواسته در اختیار کاربران عادی و توسعه دهندگان قرار داده بود که پس از مدتی کوتاه از دسترس خارج شد؛ اما حالا شرکت اپل با ذکر هشدارهای فراوان نسخه دوازدهم بتای آی او اس را در اختیار توسعه دهندگان قرار داده است.

در این نسخه، برخی اوقات بخش نوتیفیکیشن سنتر و کنترل سنتر از دسترس خارج می‌شود و کاربران امکان دسترسی به آن را ندارند. به همین دلیل اپل پس از مدتی کوتاه از عرضه این نسخه، بسته‌های الحاقی برای رفع آن را ارائه داده است.

با وجود اینکه این نسخه هنوز برای کاربران عادی آماده عرضه نشده است؛ توصیه می‌شود تا زمان عرضه نسخه نهایی آی او اس 12 کاربران هیچ اقدامی در زمینه نصب نسخه‌های بتای نکنند، چرا که این کار ممکن است به دستگاه‌های در حال کار آن‌ها آسیب برساند.

گفتنی است که اپل نهایتاً تصمیم دارد تا دو هفته دیگر فرایند عرضه نسخه نهایی آی او اس 12 را هم‌زمان با شروع فرایند پیش فروش آیفون‌های 2018 شروع کند و به همین دلیل کاربران بهتر است تا آن زمان صبر کرده و نسخه بهبود یافته این سیستم عامل را برای دستگاه‌های خود دانلود و نصب کنند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420