لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

دعوت‌نامه کنفرانس معرفی آیفون های جدید منتشر شد

دعوت‌نامه کنفرانس معرفی آیفون های جدید منتشر شد

 شرکت اپل از چند ساعت پیش دعوت‌نامه کنفرانس معرفی محصولات جدید خود را منتشر کرده است. بر اساس این دعوت‌نامه مشخص شده است که رویداد پاییزی اپل و معرفی آیفون های جدید در روز بیست و یکم شهریور 1397 (12 سپتامبر 2018) برگزار خواهد شد. این رویداد ساعت 10 صبح روز 12 سپتامبر به وقت غرب آمریکا برگزار می‌شود که معادل 9.30 شب به وقت تهران خواهد بود. محل برگزاری این رویداد همانند سال گذشته سالن آمفی‌تئاتر استیو جابز در اپل پارک؛ شهر کوپرتینو در ایالت کالیفرنیا است.

تا پیش از این حدس و گمان‌های زیادی در مورد زمان برگزاری رویداد پاییزی اپل منتشر شده بود که در میان آن‌ها تاریخ دوازدهم سپتامبر مهم‌ترین آن‌ها بود. اما حالا اپل با ارسال دعوت‌نامه مربوط به این رویداد به شایعات پایان داده است و نشان داده که همانند سال گذشته تصمیم دارد تا رویداد پاییزی خود را در روز 21 شهریور برگزار کند. لازم به یادآوری است که اپل سال گذشته نیز آیفون ایکس و آیفون 8 و 8 پلاس را در همین روز رونمایی کرده بود.

اپل تصمیم دارد تا در جریان این رویداد از سه مدل جدید آیفون با نام‌های احتمالی آیفون 9 یا آیفون 8 اس به عنوان یک نسخه ارزان قیمت، آیفون ایکس آی و آیفون ایکس آی پلاس یا آیفون 11 به عنوان نسخه پرچم‌دار با سایزهای 5.8 و 6.5 اینچ رونمایی کند.

علاوه بر آیفون های 2018 اپل تصمیم دارد تا در جریان این رویداد از مدل جدید ساعت هوشمند خود با عنوان اپل واچ سری 4 نیز رونمایی کند. این محصول به احتمال زیاد دارای طراحی بدون حاشیه در نمایشگر است که باعث می‌شود تا بدون تغییر در ابعاد دستگاه، اندازه نمایشگر افزایش پیدا کند.

اپل تصمیم دارد تا در جریان رویداد بیست و یکم شهریور 97 یا همان دوازده سپتامبر 2018 از آیپد پرو 11 اینچ 2018 و نسل سوم آیپد پرو 12.9 اینچ نیز رونمایی کند. 

بیشتر مطالعه کنید: هر آنچه باید از رویداد سپتامبر اپل انتظار داشت

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420