لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

بدون فیس تایم تماس تصویری گروهی برقرار کنید

بدون فیس تایم تماس تصویری گروهی برقرار کنید

 استفاده از آی او اس 12 می‌توانستند از طریق فیس تایم تا سقف 32 نفر به صورت هم‌زمان تماس تصویری برقرار کنند.

اما از حدود سه هفته پیش، شرکت اپل اعلام کرد که تماس گروهی فیس تایم به دلیل مشکلات فنی فعلاً در آی او اس 12 ارائه نمی‌شود و این قابلیت قرار است تا اواخر امسال و از طریق آپدیت‌های جزئی برای کاربران عرضه شود. اپل حتی در عرضه نسخه‌های بتای آی او اس 12 نیز امکان برقراری نمایش تصویری گروهی فیس تایم را حذف کرد.

در این میان، کاربران برای برقراری تماس تصویری به صورت گروهی از طریق فیس تایم باید تا چند ماه آینده منتظر باقی بمانند؛ مگر اینکه از پیام رسان‌های معادل استفاده کنند.

شرکت گوگل تا پیش از این یک معادل بسیار مناسب برای تماس تصویری گروهی فیس تایم را ارائه کرده است و کاربران از طریق آن می‌توانند با کیفیت بسیار بالا تماس‌های گروهی را از طریق آیفون و آیپد برقرار کنند.

معرفی معادل مناسب برای تماس تصویری و گروهی فیس تایم

 

اگر نیاز به برقراری تماس تصویری گروهی دارید، می‌توانید تا پیش از عرضه این قابلیت در فیس تایم از دو نرم افزار معادل زیر که توسط گوگل و مایکروسافت توسعه داده می‌شونداستفاده کنید.

Google Duo


سرویس Google Duo به کاربران امکان برقراری تماس تصویری بدون نیاز به سرویس‌های اختصاصی اپل را ارائه می‌دهد. Google Duo امکان پشتیبانی از تماس‌های تصویری با کیفیت اچ دی 720p را دارد و کاربران می‌توانند از طریق نصب این اپلیکیشن به قابلیت‌های منحصر به فرد آن دسترسی داشته باشند.

Google Duo به‌طور کامل با سرویس‌های اختصاصی گوگل سازگار است و کاربران می‌توانند از طریق دستیار گوگل دستورهای صوتی مربوط به برقراری تماس تصویری با افراد ذخیره شده در لیست مخاطبین خود را بدهند. این سرویس از سال 2016 برای کاربران ارائه شده است و به همین دلیل نسبت به دیگر سرویس‌های مشابه بازدهی بیشتری را دارد. 

اسکایپ

 

علاوه بر Google Duo کاربران می‌توانند از طریق اسکایپ نیز امکان برقراری تماس‌های تصویری گروهی را داشته باشند. مهم‌ترین حسن استفاده از اسکایپ به جای Google Duo در امکان پشتیبانی آن از دستگاه‌های دسکتاپ خلاصه می‌شود. اسکایپ مدت‌ها است که درزمینهٔ ارائه سرویس تماس تصویری و صوتی مبتنی بر اینترنت فعالیت می‌کند و بسیاری از کاربران و حتی شرکت‌های بزرگ از آن برای برقراری تماس‌های تصویری متعدد استفاده می‌کنند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420