لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

آپدیت جدید اپل موزیک برای اندروید با یک قابلیت ویژه آماده عرضه شد

آپدیت جدید اپل موزیک برای اندروید با یک قابلیت ویژه آماده عرضه شد

اپل به تازگی نسخه اندروید اپلیکیشن اپل موزیک را به روز رسانی کرده و در آن تغییرات بسیاری را اعمال کرده است.

در این نسخه از اپلیکیشن اپل موزیک کاربران دستگاه های اندرویدی میتوانند به قابلیت های بیشتری نسبت به قبل دسترسی داشته باشند. در نسخه 2.6 اپلیکیشن اپل موزیک برای سیستم عامل اندروید، اپل امکان پشتیبانی از سیستم پخش Android Auto را فعال کرده است و کاربران تلفن های هوشمند اندرویدی میتوانند با استفاده از این سیستم پخش در اتومبیل های خود، موسیقی ها را از طریق اپل موزیک پخش و مدیریت کنند.

اپل برای تبلیغ این قابلیت در پلی استور عبارت «تجربه استفاده بهتر از اپل موزیک در اتومبیل» را استفاده کرده است. کاربران از طریق سرویس اپل موزیک در آی او اس و اندروید امکان استفاده از موسیقی ها و همچنین پیدا کردن پلی لیست دوستان و همچنین جست و جوی موسیقی ها از روی متن موسیقی ها را خواهند داشت.

نسخه 2.6 اپل موزیک در اندروید در حال حاضر در مرحله بررسی و تست های بتا قرار دارد و قرار است پس از رفع مشکلات نرم افزاری مختلف از طریق منبع رسمی پلی استور در احتیار کاربران به صورت عمومی قرار گیرد. کاربرانی که تصمیم به استفاده از این قابلیت دارند از همین حالا میتوانند فایل APK این اپلیکیشن را از منابع غیر رسمی دانلود و نصب کننند.

گفتنی است که اپل تصمیم دارد تا با ارائه این قابلیت با سرویس پخش موسیقی اسپاتیفای در اندروید رقابت کند. اسپایتفای قابلیت های ویژه ای را به کاربران اندروید ارائه داده است؛ این در حالی است که اپل در توسعه اپل موزک تا به امروز بیشتر تمرکز خود را روی توسعه و بهبود تجربه کاربری آن در آی او اس قرار داده است. پیش بینی میشود که در آینده نزدیک اپل با توسعه و ارائه قابلیت های بیشتر در اپل موزیک اندروید، بتواند توجه بیشتری از کاربران این سیستم عامل را به سرویس اختصاصی خود جلب کند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420