لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

روند وریفای کردن و دریافت تیک آبی اینستاگرام آسان‌تر شد

روند وریفای کردن و دریافت تیک آبی اینستاگرام آسان‌تر شد

توسعه دهندگان فیس بوک به تازگی مکانیزم ساده‌تری را برای روش وریفای کردن اینستاگرام به کار گرفته‌اند که کاربران با استفاده از آن می‌توانند سریع‌تر تیک آبی آن را دریافت کنند.

اخیراً یک تصویر از نسخه آینده اپلیکیشن اینستاگرام منتشر شده است که طی آن روند درخواست تیک آبی و تائید هویت افراد آسان‌تر شده است. کاربران می‌توانند پس از لاگین کردن در حساب اینستاگرام در اپلیکیشن این شبکه اجتماعی در تلفن هوشمند خود، به بخش تنظیمات رفته و روی Request Verification تپ کنند. پس از انجام روند تائید هویت، اینستاگرام از کاربران اطلاعاتی نظیر نام کامل و ارائه اطلاعات شناسایی معتبر نظیر تصویری از کارت شناسایی معتبر دولتی را می‌کند و پس از آن تیک آبی را به حساب کاربری کاربران ارائه می‌دهد.

البته باید به یاد داشت که آسان‌تر شدن روش وریفای کردن و دریافت تیک آبی اینستاگرام لزوماً به معنای این نیست که توسعه دهندگان و مدیران این شبکه اجتماعی به صورت صد در صد این تأییدیه را به تمامی کاربران ارائه می‌دهند. اینستاگرام ادعا کرده است که ارائه تیک آبی تنها در صورتی امکان پذیر خواهد بود که حساب کاربری مورد درخواست از اهمیت بسیار بالایی برخوردار باشد و فعالیت‌های آن به صورت منظم باشد. البته اینستاگرام هیچ اطلاعات دقیقی از نوع «مهم بودن» حساب کاربری ارائه نداده است و معلوم نیست که حساب کاربری مورد تائید باید چه تعداد فالور داشته باشد و یا به صورت روزانه چه مقدار پست در آن ارسال شده باشد.

وریفای کردن و دریافت تیک آبی اینستاگرام یکی از مواردی است که باعث می‌شود تاصفحات مهم برای کاربران تشخیص داده شوند و افراد ناشناس نتوانند با ساخت حساب‌های جعلی اقدام به سرقت هویت دیگر کاربران کنند، با این حال با تسهیل روند تیک آبی ممکن است نگرانی‌هایی در زمینه امکان دستیابی حساب‌های جعلی به تیک آبی و وریفای اینستاگرام آن‌ها افزایش یابد. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373