لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

تصاویر مفهومی مک بوک پرو با تاچ بار خیلی بزرگ

تصاویر مفهومی مک بوک پرو با تاچ بار خیلی بزرگ

اپل دو سال پیش طراحی مک بوک پرو را به طور کامل تغییر داد و پورت‌های کاربردی را از این سری محصولات حذف کرد و به جای آن از تاچ بار در بخش بالای کیبورد استفاده کرد.

اما حالا تصاویر مفهومی منتشر شده از مک بوک پروهای آینده نشان دهنده احتمال آن است که تاچ بار می‌تواند به تمامی بخش کیبورد گسترش پیدا کند و بخش پایینی مک بوک پرو را در بر بگیرد.

در این تصاویر مفهومی، مک بوک پرویی متصور شده است که دارای دو نمایشگر رتینا بوده که یکی از آن‌ها امکان ردیابی حرکات لمسی را داراست. این تغییر احتمالی باعث می‌شود تا مک بوک بتواند به یک دستگاه دارای رابط کلاسیک مبتنی بر ماوس و کیبورد و در عین حال رابط لمسی مبتنی بر حرکات انگشت و قلم استایلوس مجهز شود. علاوه بر موارد یاد شده، کاربران این دستگاه می‌توانند با یک اشاره کوچک اندازه تاچ بار را تغییر دهد.

این تصاویر توسط یک طراح به نام Furkan Kasap ساخته و منتشر شده است. او تا پیش از این نیز تصاویری از این محصول را منتشر کرده بود. در این میان، شرکت اپل نیز در یکی از پتنت‌های به ثبت رسیده خود نشان داده بود که در حال بررسی امکان تعبیه نمایشگر دوم لمسی در مک بوک پروها است. 

.h_iframe-aparat_embed_frame{position:relative;} .h_iframe-aparat_embed_frame .ratio {display:block;width:100%;height:auto;} .h_iframe-aparat_embed_frame iframe {position:absolute;top:0;left:0;width:100%; height:100%;}

البته با وجود شایعات و تصاویر مفهومی باید در نظر داشت که شرکت اپل در سال‌های اخیر بارها به این مسئله اشاره کرده است که تصمیمی به تولید دستگاه‌های هیبریدی مبتنی بر مک او اس ندارد. مدیر بخش نرم افزار اپل حتی در کنفرانس جهانی توسعه دهندگان 2017 اعلام کرده بود که این کمپانی برای استقلال سیستم عامل مک او اس ارزش ویژه‌ای قائل است و تصمیمی به ارائه رابط کاربری مشابه آی او اس در مک ندارد. در حقیقت مدیران اپل تصمیم دارند تا مک او اس را به عنوان یک دستگاه مستقل با همان رابط کاربری مبتنی بر ماوس و کیبورد را توسعه دهند.

 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420