لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اقدام هواوی در تقلید غیر حرفه‌ای از آیفون ایکس

اقدام هواوی در تقلید غیر حرفه‌ای از آیفون ایکس

 اخیراً یک توییت تصویری از یکی از خبرنگاران حاضر در رویداد معرفی هواوی P20 در انگلستان  سروصدای زیادی به پا کرده است؛ چرا که این کمپانی چینی به طرز شرم آوری از شرکت اپل و آیفون ایکس در تولید محصول جدید خود تقلید کرده است.

هواوی در جریان معرفی پی 20 در انگلستان اعلام کرده که وجود بریدگی کوچک‌تر در این تلفن هوشمند، باعث می‌شود تا کاربران بتوانند نوتیفیکیشن‌های بیشتری را نسبت به آیفون ایکس مشاهده کنند. باید توجه داشت که مدیران هواوی تا پیش از این اعلام کرده بودند که با نوآوری‌های اختصاصی خود تصمیم دارند تا اپل و تلفن‌های هوشمند آیفون را در بازار جهانی به زانو دربیاورند و میزان فروش تلفن‌های هوشمند خود را بیشتر از آیفون‌ها کنند.

در توییت یاد شده، Oliur Rahman به ادعای اخیر هواوی واکنش نشان داده است و با انتشار تصویری از رویداد معرفی پی 20 در انگلستان عبارت «lol» را در توصیف آن به کار برده است. چرا که هیچ کس نیازی به مشاهده نوتیفیکیشن‌های بیشتر ندارد و بهانه هواوی برای استفاده از این طراحی عملاً اشتباه بوده است.

 از زمان تولید و عرضه آیفون ایکس در سال 2017 تمامی شرکت‌های فعال در زمینه تولید تلفن‌های هوشمند اندرویدی سعی کرده بودند تا با تقلید از آیفون ایکس، از نمایشگرهای بدون حاشیه و بریدگی بالای آن در پرچم‌داران خود استفاده کنند. این اقدام در حالی انجام شده بود که بسیاری از تلفن‌های هوشمند اندرویدی تولید شده در سال جاری، حتی نیازی به تعبیه ناچ نداشتن، چرا که این محصولات مجهز به دوربین ترودپت و سیستم تشخیص هویت سه بعدی مشابه با فیس آیدی نبوده‌اند.

این مسئله باعث شده بود تا حتی طرفداران تلفن‌های هوشمند اندرویدی نیز نارضایتی خود را از طراحی گوشی‌های جدید ابراز کنند و وب سایت‌های بررسی تلفن‌های هوشمند نظیر GSM Arena برای این دسته از کاربران قابلیت عدم جست و جوی گوشی‌های دارای ناچ را در نظر بگیرند.

در این میان، هواوی و سامسونگ تنها شرکت‌هایی بودند که در تولید گوشی‌های خود اقدام به تعبیه ناچ یا همان بریدگی در بالای نمایشگر دستگاه‌های خود نکرده بودند و حالا مشخص شده که هواوی نیز از این اقدام اشتباه دیگر شرکت‌های تولید کننده گوشی‌های اندرویدی درس نگرفته و در تولید پی 20 از آیفون ایکس و طراحی خاص آن تقلید کرده است.

با این حساب تا به امروز تنها شرکت بزرگ و مطرح تولید کننده گوشی‌های اندرویدی که از بریدگی بالای نمایشگر در محصولات جدید خود استفاده نکرده است، سامسونگ است که احتمالاً این طراحی را در گوشی‌های بعدی خود مورد استفاده قرار می‌دهد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420