لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

شرکت تسلا شارژر بی سیم آیفون تولید کرد

شرکت تسلا شارژر بی سیم آیفون تولید کرد

دنیای فناوری شرکت تسلا را به عنوان یک کمپانی فعال در زمینه تولید اتومبیل‌های خودران و هوشمند می‌شناسد؛ با این حال به نظر می‌رسد که این کمپانی با تولید شارژر بی سیم آیفون تصمیم دارد تا به بازار تولید لوازم جانبی نیز وارد شود.

این کمپانی پرسروصدا که تحت نظارت ایلان ماسک فعالیت می‌کند، برای اولین بار محصولی را تولید کرده است که در رده وسایل نقلیه جا نمی‌گیرد؛ بلکه تنها برای نگه داشتن شارژ باتری تلفن‌های هوشمند ساخته شده است. این محصول با آیفون ایکس و آیفون 8 و 8 پلاس سازگار است.

شارژ بی سیم آیفون که توسط شرکت تسلا تولید شده است، با نام Tesla Wireless Charger از طرف کمپانی سازنده معرفی شده است که دارای یک باتری 6000 میلی آمپرساعتی است که می‌تواند تا سقف 21 ساعت آیفون را برای برقراری مکالمات صوتی شارژ نگه دارد.

تسلا همچنین در معرفی این محصول ادعا کرده است شارژر جدید بی سیم می‌تواند تا سقف 18 ساعت برای وب گردی و استفاده از اینترنت، آیفون‌ها را روشن نگه دارد. علاوه بر سیستم شارژ بی سیم، شارژ جدید تسلا امکان شارژ کردن دستگاه از طریق کابل را نیز دارد. بر همین اساس در این شارژر یک درگاه USB-A نیز جای گرفته است که امکان شارژ دستگاه‌های دیگر نظیر آیپدها و همچنین تلفن‌های هوشمند اندرویدی را نیز خواهد داشت.

البته بررسی‌های انجام شده توسط تحلیلگران حاکی از آن است که تسلا در تولید این محصول از شارژ سریع استفاده نکرده است و برعکس روند شارژ باتری آیفون‌ها از طریق این محصول بسیار کند است. این شارژر با توان خروجی 5 وات می‌تواند آیفون‌ها را شارژ کند. در حقیقت این پاور بانک دو کاره، امکان پشتیبانی از سیستم فست شارژ را ندارد.

گفتنی است که این محصول با قیمت 65 دلار از طرف تسلا آماده عرضه به بازار شده است و قرار است در آینده نزدیک در کشورهایی که تسلا در آن‌ها امکان فروش و فعالیت دارد به فروش برسد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373