لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

پشتیبانی از ایرپلی 2 به ایرپورت اکسپرس اضافه شد

پشتیبانی از ایرپلی 2 به ایرپورت اکسپرس اضافه شد

شرکت اپل به تازگی فریمور ایرپورت اکسپرس را به روز رسانی کرده است و طی آن امکان استفاده از سیستم ارتباطی ایرپلی 2 را به کاربران این محصول ارائه داده است.

تا پیش از این و مشخصاً حدود دو هفته پیش برخی از تحلیلگران حوزه نرم افزار ادعا کرده بودند که اپل امکان پشتیبانی از ایرپلی 2 در ایرپورت اکسپرس را ارائه خواهد داد و حالا این کمپانی در توسعه فریمور جدید ایرپورت اکسپرس این امکان را فراهم ساخته است.

نسخه 7.8 فریمور ایرپورت اکسپرس به تازگی منتشر شده است که طی آن کاربران می‌توانند از طریق استاندارد ارتباط بی‌سیم 802.11n به ایرپلی 2 دسترسی داشته باشند. گفتنی است که استاندارد ارتباط بی‌سیم یاد شده تنها در نسخه‌های 2013 ایرپورت اکسپرس ارائه شده است و نسخه‌های پیشین این محصول امکان استفاده از ایرپلی 2 را ندارند.

با استفاده از ایرپلی 2 کاربران ایرپورت اکسپرس می‌توانند به طور هم‌زمان از دو دستگاه برای پخش محتوای صوتی استفاده کنند. این قابلیت مستلزم همراه داشتن دو هوم پاد و همچنین آیفون مجهز به آی او اس 11.4 خواهد بود.

ایرپورت اکسپرس روتر اختصاصی شرکت اپل بود که آخرین نسخه آن در سال 2013 ارائه شد. اپل نزدیک به چهار ماه پیش اعلام کرد که دیگر تصمیمی به تولید نسخه جدیدی از این محصول ندارد و بر همین اساس، تولید سری محصولات ایرپورت متوقف شده است. با این حال اپل پشتیبانی نرم افزاری از این محصولات را متوقف نکرده است و در حال حاضر نسخه جدید فریمور ایرپورتاکسپرس را منتشر کرده است.

اپل به کاربران توصیه کرده است تا پس از توقف تولید سری محصولات ایرپورت از مودم‌ها و روترهای لینک سیس و دیگر شرکت‌های معتبر استفاده کنند.البته لازم به ذکر است که در حال حاضر برخی از مدل‌های ایرپورت ممکن است در بازار به صورت نو و آکبند آماده فروش و عرضه باشند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420