لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

پردازنده A12 اپل پرچم‌داران سال آینده سامسونگ را به زانو در میاورد

پردازنده A12 اپل پرچم‌داران سال آینده سامسونگ را به زانو در میاورد

تراشه A11 Bionic که سال گذشته توسط اپل تولید شده بود باعث شد تا آیفون ایکس عرضه شده در سال 2017 قدرت بیشتری نسبت به گلکسی نوت 9 یعنی پرچم‌دار 2018 سامسونگ داشته باشد. اما حالا اپل تصمیم دارد تا با تولید پردازنده A12 قدرت بسیار بیشتری را به آیفون‌های 2018 بیاورد.

بر اساس اطلاعات منتشر شده از کارخانه TSMC که وظیفه تولید انبوه پردازنده‌های آیفون را بر عهده دارد، اپل در طراحی A12 تلاش کرده تا بازدهی و مصرف باتری را به طرز قابل توجهی افزایش دهد. منابع آگاه در TSMC اعلام کرده‌اند که A12 تا 20 درصد بازدهی بیشتری نسبت به A11 Bionic دارد و در عین حال اپل تا 40 درصد مصرف باتری را در این پردازنده کاهش داده است.

اطلاعات مربوط به پردازنده A12 هنوز به صورت دقیق منتشر نشده است، با این حال بررسی‌های انجام شده حاکی از آن است که سرعت پاسخگویی آیفون‌های مبتنی بر آن تا 70 درصد بهتر از مدل‌های سال 2017 خواهد بود. اپل هر ساله با تولید تراشه‌های نسل جدید سری A بازدهی و سرعت پردازش دستگاه‌ها را تا 40 درصد افزایش می‌دهد و حالا شایعات بر این مسئله تأکید دارند که اپل امسال پا را فراتر از این مقدار گذاشته و قدرت پردازش A12 را تا 70 درصد بیشتر از A11 Bionic می‌کند.

در صورت حقیقت داشتن این شایعات، آیفون‌های 2018 که با نام‌های احتمالی آیفون 9 و آیفون ایکس آی معرفی می‌شوند، در حقیقت یک کامپیوتر قدرتمند جیبی به حساب خواهند آمد که رقبای اندرویدی به هیچ وجه توان رقابت با آن‌ها را نخواهند داشت.

تمام این مسائل، با توجه به شایعات مربوط به استفاده از 4 گیگابایت رم در نسخه‌های پرچم‌دار آیفون 2018 که با سایز 5.8 و 6.5 تولید و عرضه می‌شوند، می‌توان به این نتیجه رسید که رقبایی همچون سامسونگ تا دو سال دیگر نیز نمی‌توانند این قدرت پردازشی را در دستگاه‌های همراه خود تعبیه کنند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420