لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

یازدهمین بتای آی او اس 12 برای توسعه دهندگان و کاربران عرضه شد

یازدهمین بتای آی او اس 12 برای توسعه دهندگان و کاربران عرضه شد

 شرکت اپل بامداد امروز یازدهمین بتای آی او اس 12 را برای توسعه دهندگان و کاربران عمومی عرضه کرده است. این آپدیت تنها چند روز پس از نسخه بتای قبل آماده عرضه شده است و همین مسئله نشان از آن دارد که اپل برای عرضه نسخه نهایی این سیستم عامل آماده شده است.

توسعه دهندگانی که اقدام به خرید حساب 99 دلاری اپل کرده باشند، از همین حالا می‌توانند این نسخه را به همراه کیت توسعه دهندگان دریافت کنند. علاوه بر این، اپل نسخه جدید بتای عمومی آی او اس 12 را برای کاربران نیز آماده عرضه کرده است و کاربران با مراجعه به بخش تست کنندگان اپل، می‌توانند این نسخه را دریافت کرده و قابلیت‌های آن را پیش از عرضه نسخه نهایی تست کنند.

در این نسخه از بتای آی او اس 12 هیچ قابلیت جدیدی آماده عرضه به کاربران و توسعه دهندگان نشده است و اپل تنها به رفع برخی از باگ‌های جزئی بسنده کرده است. این نسخه همانند بتاهای قبلی آی او اس 12 فاقد قابلیت تماس گروهی فیس تایم است و کاربران به این قابلیت دسترسی ندارند.

عرضه زودهنگام و خارج از جدول زمان‌بندی هفتگی بتای یازدهم آی او اس 12 نشان از آن دارد که اپل خود را آماده عرضه نسخه نهایی و عمومی آی او اس 12 کرده است. اپل چند روز پس از معرفی آیفون های جدید اقدام به عرضه نسخه نهایی این سیستم عامل خواهد کرد.

گفتنی است که نسخه نهایی آی او اس 12 قرار است نهایتاً تا سه هفته دیگر و پس از پایان رویداد سپتامبر اپل آماده عرضه به کاربران عمومی شود. به همین دلیل به کاربران توصیه می‌شود تا پیش از عرضه نهایی، اقدام به نصب نسخه‌های بتا روی آیفون یا آیپد خود نکنند چرا که نسخه‌های بتا دارای مشکلاتی شناخته شده هستند که ممکن است در روند استفاده و تجربه کاربری اختلال‌های زیادی را ایجاد کنند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420