لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

امسال از ایرپاد 2 و نسل جدید هوم پاد خبری نیست

امسال از ایرپاد 2 و نسل جدید هوم پاد خبری نیست

تا دو هفته دیگر اپل رویداد پاییزی خود را برگزار می‌کند و در جریان آن تصمیم دارد تا محصولات سخت افزاری جدید خود را رونمایی کند. در این میان، تحلیلگران بر این اعتقاد هستند که امسال از ایرپاد 2 و نسل جدید هوم پاد خبری نیست.

هندزفری ایرپاد اپل در سال 2016 معرفی شد و در طول دو سال گذشته توانسته توجه بسیاری از کاربران را به خود جلب کند. این محصول در بررسی‌های انجام شده توسط مؤسسات تحلیلی بیشترین درصد رضایت از کاربران را جلب کرده بود. به همین دلیل بسیاری بر این باور بودند که اپل می‌تواند با تولید و عرضه نسخه دوم این محصول موفقیت دوباره ایرپاد را تکرار کند. در این میان، خبرگزاری بلومبرگ در گزارش جدید خود اعلام کرده که اپل امسال تصمیمی به تولید و عرضه ایرپاد 2 به بازار ندارد و این محصول تا سال 2019 به بازار نخواهد آمد.

شایعات منتشر شده حاکی از آن است که ایرپاد 2 قرار است مجهز به سیستم حذف نویز و همچنین قابلیت مقاومت در برابر آب خواهد بود و همچنین امکان پشتیانی از شارژرهای بی‌سیم نظیر ایرپاور را خواهد داشت.

در میان، شایعات پیشین حاکی از آن بودند که اپل تصمیم دارد تا نسل جدیدی هوم پاد را با قیمت ارزان‌تر و هوش مصنوعی قدرتمندتر به بازار عرضه کند. بسیاری از تحلیلگران بر این باور بوده‌اند که هوم پاد جدید اپل قرار است به صورت یک اسپیکر هوشمند همراه به بازار عرضه شود، با این حال بلومبرگ به تازگی اعلام کرده است که این محصول نیز همانند ایرپاد 2 قرار نیست امسال به بازار عرضه شود.

گفتنی است که اقدام اپل برای عدم معرفی و عرضه ایرپاد 2 و نسل جدید هوم پاد به منظور افزایش تمرکز روی تولید و عرضه باکیفیت‌تر دیگر محصولات معرفی شده در پاییز 2018 است. با توجه به بررسی‌های انجام شده شرکت اپل در روز بیست و یکم شهریور در جریان رویداد پاییزی خود از سه مدل آیفون جدید شامل آیفون 9 و آیفون ایکس آی و یک آیفون 6.5 اینچی به همراه اپل واچ 4 و آیپد پرو 11 اینچ رونمایی می‌کند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420