لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

تاچ سه بعدی از آیفون 2019 حذف می‌شود

تاچ سه بعدی از آیفون 2019 حذف می‌شود

یکی از تحلیلگران محصولات اپل به تازگی اعلام کرده است که تمامی مدل‌های آیفون 2019 بدون قابلیت تاچ سه بعدی تولید و عرضه خواهند شد. بر همین اساس، اپل تصمیم دارد تا این قابلیت را به طور کامل از سری محصولات آیفون حذف کند.

تا پیش از این، مشخص شده بود که اپل تصمیم دارد تا تاچ سه بعدی یا همان 3D Touch را از یک مدل از آیفون 2018 حذف کند. بر همین اساس، آیفون 9 قرار است بدون سنسورهای تشخیص فشار روی نمایشگر تولید و عرضه شوند. بر همین اساس، اپل امسال در صدد آزمایش این کار و بررسی بازخورد کاربران است.

تاچ سه بعدی یا 3D Touch یکی از قابلیت‌های منحصر به فرد ارائه شده در آیفون‌ها بود که از سال 2015 و مشخصاً در آیفون 6 اس به کاربران ارائه شده بود. بسیاری از کاربران علاقه زیادی به این قابلیت دارند و در عین حال، برخی دیگر بر این باور هستند که تاچ سه بعدی کارایی بسیار زیادی ندارد.

بلاین کورتیس (Blayne Curtis) تحلیلگر Barclays به تازگی اعلام کرده است که هیچ کدام از مدل‌های آیفون 2019 که با نمایشگرهای اولد تولید و عرضه می‌شوند، مجهز به تاچ سه بعدی یا همان 3D Touch نخواهند بود.

اوایل امسال نیز مینگ چی کو در گزارش‌ها و پیش بینی‌های خود تأکید کرده بود که آیفون 6.1 اینچی با عنوان آیفون 9 قرار است بدون قابلیت تاچ سه بعدی تولید و عرضه شود. وی پیش از این شایعات نیز اعلام کرده بود که تعبیه سنسورهای تاچ سه بعدی در زیر نمایشگر اولد کار بسیار دشواری است و همین مسئله باعث افزایش قیمت آیفون x شده است.

بر همین اساس، مشخص شده است که شرکت اپل تصمیم دارد تا به عمر قابلیت تاچ 3 بعدی پایان دهد و پس از آن از مکانیزم دیگری برای دسترسی کاربران به آپشن‌های بیشتر استفاده کند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420