لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

تیم کوک سهام اپل به ارزش 120 میلیون دلار را در اختیار گرفت

تیم کوک سهام اپل به ارزش 120 میلیون دلار را در اختیار گرفت

تیم کوک به عنوان مدیرعامل اجرایی اپل پس از اعلام یک تریلیون دلاری شدن این کمپانی 280 هزار سهم از این کمپانی را در اختیار خود گرفته است.

بر اساس گزارش جدید بلومبرگ تیم کوک این سهام را از طرف سهام داران به عنوان یک بسته تشویقی به مناسبت یک تریلیون دلاری شدن اپل دریافت کرده است. با توجه به این اتفاق، ثروت تیم کوک از ارزش 66 درصد از کمپانی‌های عضو لیست S&P 500 نیز بیشتر شده است.

تا پیش از این نیز تیم کوک در طول سکان‌داری شرکت اپل از سال 2011 تا به امروز برای چندین بار به صورت تشویقی سهام دریافت کرده بود. بر همین اساس و بدون در نظر گرفتن اخذ سهام اخیر، تیم کوک 560 هزار سهم از اپل را در اختیار داشته است که وی تعدادی از آنها را به ارزش 43 میلیون دلار در بازار فروخته بود.

علاوه بر سهامی که در اختیار تیم کوک است، حقوق سالیانه او 3 میلیون دلار بوده و هر ساله نیز 9.33 میلیون دلار را به عنوان پاداش از سهام داران دریافت می‌کند.

بر اساس تخمین‌های بلومبرگ، ثروت تیم کوک در حال حاضر 700 میلیون دلار است و او یکی از ثروتمند‌ترین مدیران شرکت‌های فعال در حوزه تکنولوژی به حساب میاید.

تیم کوک در سال 2011 و مشخصاً پس از استعفای استیو جابز در ماه اوت، سکان هدایت شرکت اپل را به دست گرفت و تا به امروز نیز توانسته با چالش‌هایی که بر سر راه اپل و محصولات این کمپانی ایجاد شده، مقابله کند. سیاست‌های کوک نسبت به استیو جابز برای مدیریت شرکت اپل تا حدودی متفاوت است که تا به امروز باعث افزایش درآمد این کمپانی در بازار جهانی شده است. از مهم‌ترین مثال‌ها در مورد تغییر سیاست‌های تیم کوک در زمینه تولید محصولات اپل می‌توان به پشتیبانی از قلم استایلوس در آیپدها و همچنین تولید آیفون با سایز بزرگ‌تر از 4 اینچ اشاره کرد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373