لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل کارکنان تسلا را استخدام می‌کند

اپل کارکنان تسلا را استخدام می‌کند

 در چند ماه گذشته شرکت اپل دست به استخدام تعداد زیادی از کارکنان و متخصصین شرکت تسلا زده است که باعث شده تا بسیاری از تحلیلگران بر این باور باشند که اپل از طریق روش‌های غیر مستقیم در حال تصاحب تسلا است.

بر اساس گزارش جدید CNBC شرکت اپل از ابتدای سال جاری میلادی تا کنون بیش از 46 متخصص و مهندس تسلا را به استخدام خود در آورده است و جالب اینجاست که تمامی این افراد برای توسعه پروژه تایتان استخدام نشده‌اند. اپل از متخصصین سابق تسلا در بخش‌های مختلفی نظیر توسعه هوش مصنوعی و توسعه نرم افزار استفاده کرده است.

علاوه بر این، برخی دیگر از این متخصصین در زمینه توسعه فریمور دستگاه‌ها و همچنین توسعه سخت افزاری دستگاه‌ها با اپل همکاری می‌کنند و تعدادی از آن‌ها نیز در زمینه توسعه پروژه «مخفی» تایتان فعالیت خواهند کرد.

تا پیش از این، بسیاری از تحلیلگران پیش بینی‌هایی در زمینه احتمال خرید تسلا توسط اپل را مطرح کرده بودند. استدلال این تحلیلگران این بوده است که اپل بیش از یک تریلیون دلار ارزش دارد و ارزش تسلا کمتر از یک دهم اپل است و به همین دلیل اپل می‌تواند با خرید تسلا اقدام به بهبود فرایند توسعه پروژه تایتان کند.

اما حالا مشخص شده است که اپل با استخدام متخصصین مجرب تسلا قصد دارد تا پروژه تایتان را بهتر از قبل پیش ببرد. بدون شک بحث توسعه پروژه مخفی تایتان و تولید اتومبیل‌های هوشمند و خودران در اپل بسیار جدی است و کوپرتینویی‌ها تا به امروز سرمایه بسیار زیادی را صرف این پروژه کرده‌اند. با این حال اپل تصمیمی برای تصاحب یک کمپانی رقیب در این زمینه را ندارد و برعکس در تلاش است تا به صورت خودکفا محصولات نرم افزاری و سخت افزاری ویژه‌ای را به صورت اختصاصی تولید و به بازار عرضه کند.

پیش بینی‌های اخیر نیز حاکی از آن است که اپل نهایتاً تا سال 2020 از اولین نسخه اتومبیل‌های خودران خود رونمایی خواهد کرد. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420