لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

آیا آیفون x در شرایط فعلی ارزش خرید دارد؟

آیا آیفون x در شرایط فعلی ارزش خرید دارد؟

 کمتر از سه هفته دیگر آیفون های جدید معرفی می‌شوند و نهایتاً اپل تا آبان فرایند فروش این محصولات را شروع خواهد کرد. حال سؤال اصلی این است که با وجود این شرایط آیا خرید آیفون x ارزش دارد؟

اپل معمولاً با تولید و عرضه محصولات جدید، قیمت مدل‌های قبلی را کاهش می‌دهد. علاوه بر این، آیفون x یکی از محصولات خاص اپل به‌حساب میاید که قیمت بسیار بالایی نسبت به محصولات مشابه خود داشته است. به همین دلیل بسیاری از کاربران در سراسر جهان منتظر کاهش قیمت این محصول در بازار هستند. بر اساس شایعات، اپل احتمالاً پس از عرضه آیفون های 2018، قیمت آیفون x را 100 دلار کاهش می‌دهد و آن‌ها را با قیمت پایه 899 دلار عرضه می‌کند.

از طرفی شرایط بازار برای کاربران ایرانی تا حدودی نسبت به کاربران در دیگر کشورها متفاوت است. نوسانات قیمت ارز از یک طرفو محدودیت‌های مربوط به وارد کردن گوشی‌های گران قیمت و طرح رجیستری از طرف دیگر باعث شده است تا کاربران ایرانی برای خرید تلفن‌های هوشمند با چالش‌ها و محدودیت‌های زیادی مواجه باشند.

بر همین اساس، می‌توان حدس زد که حتی با وجود اقدام احتمالی اپل برای کاهش قیمت دلاری آیفون x پس از معرفی آیفون های 2018، کاربران ایرانی همچنان برای خرید این تلفن هوشمند با مشکلات بسیاری مواجه باشند و قیمت ریالی آیفون x حتی تا پایان سال 1397 نیز کاهش قابل توجهی پیدا نکند.

بر همین اساس، به کاربران ایرانی که تصمیم به خرید آیفون x را دارند، توصیه می‌شود تا در هر زمانی که آماده خرید این محصول بودند، آن را خریداری کنند؛ چرا که حتی با وجود کاهش قیمت دلاری آیفون x قیمت ریالی آن ممکن است به دلیل نوسانات ارز افزایش قابل توجهی پیدا کند.

گفتنی است که فروشندگان و واسطه‌ها در ایران به هیچ وجه دخالتی در این نوسانات قیمت نداشته‌اند و این مسئله به وضعیت کلی بازار ایران ربط دارد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420