لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

تصاحب شازم توسط اپل توسط اتحادیه اروپا پذیرفته شد

تصاحب شازم توسط اپل توسط اتحادیه اروپا پذیرفته شد

کمیسیون رگولاتوری اروپا به تازگی اقدام اپل برای تصاحب سرویس تشخیص موسیقی شازم را پذیرفته است.

بر اساس جدیدترین گزارش خبرگزاری رویترز، کمیسیون رگولاتوری اروپا در بررسی‌های خود به این نتیجه رسیده است که تصاحب سرویس شازم توسط شرکت اپل بلامانع است. اپل در دسامبر سال گذشته میلادی تصمیم به تصاحب سرویس شازم گرفته بود، اما مقامات مسئول در اتحادیه اروپا با این اقدام مخالفت کرده بودند.

رگولاتوری اتحادیه اروپا نگرانی‌هایی را در زمینه ادغام شازم با اپل موزیک و دیگر سرویس‌های شرکت اپل مطرح کرده و اعلام کرده بود که این اقدام ممکن است به کسب و کار شرکت‌های رقیب، نظیر اسپاتیفای که منشأ اصلی آن‌ها در اروپا است، ضربه بزند. این سازمان بین‌المللی همچنین اعلام کرده بود که این اقدام ممکن است اطلاعات کاربران و شهروندان اروپایی در زمینه سلایق موسیقی آن‌ها را در اختیار شرکت آمریکایی اپل بگذارد.

علاوه بر این، کمیسیون رگولاتوری اتحادیه اروپا اعلام کرده بود که تصاحب شازم توسط اپل ممکن است دست کمپانی آمریکایی را در زمینه مجبور کردن کاربران اروپایی آیفون‌ها برای استفاده و انتخاب اپل موزیک به جای اسپاتیفای باز کند.

تا به امروز، سرویس اسپاتیفای امکان اتصال به هر دو سرویس اپل موزیک و اسپاتیفای را داشته است و کاربران پس از تشخیص آهنگ‌های مورد نظیر خود، می‌توانند آن‌ها را از هر کدام از سرویس‌های پخش موسیقی مورد نظر خود دریافت کنند.

سخنگوی کمیسیون اتحادیه اروپا همچنین اعلام کرده که پاسخ نهایی در زمینه اجازه تصاحب شازم توسط اپل را در تاریخ 18 سپتامبر منتشر خواهد کرد.

گفتنی است که تصاحب شازم توسط اپل باعث می‌شود تا این سرویس تنها به اپل موزیک و دیگر سرویس‌های دیجیتالی شرکت اپل خدمات ارائه دهد و کاربران اسپاتیفای دیگر امکان استفاده از آن را نداشته باشند. البته اسپاتیفای به احتمال زیاد در آینده نزدیک از سرویس اختصاصی و پیش‌فرض خود برای تشخیص موسیقی‌ها استفاده خواهد کرد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373