لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل به دنبال ساخت نمایشگرهای خمیده است

اپل به دنبال ساخت نمایشگرهای خمیده است

 شرکت اپل به تازگی اقدام به ثبت 59 پتنت جدید در اداره ثبت اختراع آمریکا کرده است که طی آن مشخص شده که این کمپانی به دنبال ساخت و توسعه نمایشگرهای خمیده و آیفون تاشو است.

در اطلاعات منتشر شده از تعدادی از این پتنت‌ها، اپل توضیح داده است که می‌تواند با استفاده از فلزات مایع و پلاستیک، لایه‌ای خم شونده را در زیر نمایشگرهای انعطاف پذیر قرار دهد و تلفن‌های هوشمند آینده خود را با قابلیت خم شدن تولید کنند. علاوه بر این، اپل اعلام کرده که برای تعبیه دیجیتایزر و ابزارهای مناسب برای تشخیص حرکات لمسی کاربر، با مشکل خاصی مواجه نیست و می‌تواند این قطعه را به سادگی در قسمت بالایی نمایشگر قرار دهد.

نمایشگر انعطاف پذیر توصیه شده در این پتنت‌ها می‌تواند از طریق کریستال مایع و فلزات مایع، پیکسل‌هایی را برای نمایش محتوای بصری به کاربر ایجاد کند.

اطلاعات منتشر شده همچنین حاکی از آن است که اپل تصمیم دارد تا بخشی از آیفون تاشو را با ترکیبی از آلومینیوم، فلزات شیشه‌ای و مواد حافظه دار تولید کند. اپل در توضیحات خود بارها از طراحی لایه به لایه‌ این محصول سخن به میان آورده و به طور جز به جز روند ساخت هر لایه را شرح داده است.

به طور کل، چالش آینده شرکت‌های بزرگ فناوری، ساخت تلفن‌های هوشمند با قابلیت تا شوندگی و انعطاف پذیری است. تا پیش از این، شرکت‌های بزرگی همچون سامسونگ، لنوو و مایکروسافت تلاش‌هایی در این زمینه کرده‌اند که پروژه هر کدام از آن‌ها به دلایل مختلف متوقف شده است. اما حالا شرکت اپل به عنوان یکی از رقیب‌های سرسخت این کمپانی‌ها تصمیم گرفته تا شانس خود را در زمینه تولید تلفن‌های هوشمند تاشو محک بزند.

گفتنی است که اپل در پتنت‌های خود اعلام کرده که این شیوه لزوماً به آیفون مربوط نخواهد بود و این کمپانی می‌تواند از این شیوه برای ساخت مانیتورها و ساعت‌های هوشمند تاشو نیز استفاده کند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420