لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

تاچ آیدی ممکن است بدون دکمه هوم به آیفون‌ها بازگردد

تاچ آیدی ممکن است بدون دکمه هوم به آیفون‌ها بازگردد

 شرکت اپل ممکن است در آینده سیستم احراز هویت بیومتریک مبتنی بر اثر انگشت با عنوان تاچ آیدی را برای بار دیگر به آیفون‌ها باز گرداند.

سال گذشته و مشخصاً در معرفی آیفون ایکس اپل تصمیم گرفت تا با ارائه طراحی نمایشگر بدون حاشیه، دکمه هوم و متعلقات آن یعنی تاچ آیدی را حذف کند و به جای آن از فیس آیدی استفاده کند. اپل در سال 2017 دو مدل آیفون 8 و 8 پلاس را همچنان با تاچ آیدی ارائه کرد. با این حال، شایعات حاکی از آن است که اپل در تولید تمامی مدل‌های آیفون‌های 2018 دکمه هوم را حذف می‌کند.

در این میان، اطلاعات مربوط به یک پتنت جدید از اپل منتشر شده است که طی آن مشخص شده که اپل تصمیم دارد تا با استفاده از روشی جدید، سنسور اثر انگشت را در زیر نمایشگر آیفون‌ها تعبیه کند. بر همین اساس، پیش بینی می‌شود که اپل در آینده نزدیک در تولید آیفون‌های آینده خود از این سیستم احراز هویت برای بار دیگر استفاده کند.

در حقیقت اپل تصمیم دارد تا حداقل در یکی از آیفون‌های 2019 یا 2020 سنسور اثر انگشت را دقیقاً در زیر نمایشگر جا دهد و بدون حذف طراحی بدون حاشیه، امکان احراز هویت از طریق اثر انگشت را به کاربران ارائه دهد.

از زمان تولید آیفون ایکس به همراه فیس آیدی، بسیاری از کاربران و تحلیل گران از این اقدام اپل انتقاد کرده‌اند. با وجود اینکه دقت و امنیت فیس آیدی بسیار بالا است، اما مسائلی نظیر امکان استفاده چند نفر به طور هم‌زمان از یک دستگاه و همچنین باز شدن ناخواسته دستگاه از طریق فیس آیدی باعث شده تا بسیاری از کاربران سیستم احراز هویت مبتنی بر اثر انگشت را کارآمدتر از فیس آیدی بدانند.

اپل در تولید ای او اس 12 امکان ثبت صورت دو نفر در فیس آیدی را به کاربران ارائه داده است؛ با این حال این کمپانی به دنبال ارائه سیستم‌های احراز هویت نوین‌تر نظیر تاچ ایدی در زیر نمایشگر و همچنین ویس آیدی در دستگاه‌های آینده خود است.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420